fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמנות מדור לדור בחדרה

תלמידים בבית האמנים
תלמידים בבית האמנים

בית האמנים חדרה אירח קבוצות של תלמידים מבית ספר "ארלוזורוב", שהגיעו כדי לצפות בתערוכות המוצגות בו. אוצרת התערוכות, האמנית חוה גדיש, משבחת את החינוך לאמנות בבית הספר, בהובלת המורה לאמנות לבנה פרנקו-ממן שאף נלווית אל התלמידים בביקוריהם בבית האמנים.

התערוכות שהיו פתוחות לציבור במהלך חודש נובמבר, היו  התערוכה "מדור לדור" בהשתתפות 38 אמנים ויוצרים מכל תחומי האמנות ומלאכת מחשבת; והתערוכה "בארץ אהבתי" בהשתתפות 5 ציירות שהציגו ציורים בטכניקות אקוורל, אקריליק ושמן. שתי התערוכות הוצגו במסגרת אירועי חודש ההצדעה לאזרחים ותיקים בעיר, והעלו על נס את הכישורים יוצאי הדופן של אזרחיות ואזרחים בחדרה, ותיקים ועולים חדשים.

לדברי חוה גדיש, התערוכה "מדור לדור" הייתה הרביעית בסדרת תערוכות של בני הגיל השלישי, והיוותה המשך לשתי התערוכות הקודמות שנקראו "מלאכת מחשבת", והתערוכה השלישית "אמנות של זהב".

גדיש: "התערוכות מאפשרות לקהל ליהנות מעולמם הפנימי והיצירתי של האמנים, המעבירים באמצעות אמנותם את מורשתם אל הדורות הבאים".

יצוין כי שתי התערוכות זכו למבקרים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, אשר הוכיחו כי ההנאה מיצירות אמנות חוצה דורות ומחברת בין מגזרים שונים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות