fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמו של כחלון הפגינה נגד סגירת סניף בנק פועלים באולגה

עשרות תושבים הפגינו הערב מחוץ לסניף בנק פועלים בגבעת אולגה, ביניהם גם מיסה כחלון, אמו של שר האוצר משה כחלון המתגוררת בשכונה. "זה מאוד מצער אותי. אני פה 58 שנה, לאן אני אלך עכשיו? איך אני אגיע לבנק בחדרה?"
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה (צילום: אסי קוטין)
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה בשבוע שעבר (צילום: אסי קוטין)

כמה עשרות תושבים, בעיקר מבוגרים וקשישים, כולל מיסה כחלון בת ה-82, אמו של שר האוצר משה כחלון, השתתפו הערב (שני) בהפגנה מול סניף בנק הפועלים בגבעת אולגה, כמחאה על כוונת הבנק לסגור את הסניף לאחר 60 שנה.

לטענת התושבים, רבים מהם סיעודיים ואין להם אפשרות להגיע לסניף אחר של הבנק בחדרה או באור עקיבא וקיסריה הסמוכות. לטענתם, בנק הפועלים עושה טעות חמורה שהוא סוגר את הסניף ועל ידי כך פוגע ישירות במאות קשישים ששמרו אמונים לבנק הפועלים כל השנים. בין המפגינים הייתה כאמור גם מיסה כחלון, אמו של שר האוצר, שמתגוררת בשכונה עשרות שנים. כחלון שמעה את המפגינים טוענים כי "לא רוצים שר אוצר מזרחי וכי עושים את הפעולות נגד שר האוצר", ואמרה: "אין לזה קשר למשה. אני לא חושבת שמישהו עושה לו בכוונה".

הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה (צילום: אסי קוטין)
הסניף קיים 60 שנה. הפגנה נגד סגירת בנק פועלים בגבעת אולגה (צילום: אסי קוטין)
"מה יעשו כל האנשים שזקוקים לעזרה"? מיסה כחלון בהפגנה באולגה (צילום: אסי קוטין)
"מה יעשו כל האנשים שזקוקים לעזרה"? מיסה כחלון בהפגנה באולגה (צילום: אסי קוטין)

על הכוונה לסגור את הבנק היא אומרת: "זה מאוד מצער אותי. אני פה 58 שנה, לאן אני אלך עכשיו? איך אני אגיע לבנק בחדרה? מה יעשו כל האנשים שזקוקים לעזרה ואין להם אפשרות להגיע לסניף שהוא במרחק נסיעה ולא קרוב לבית? אני מקווה שבבנק יבינו את המצוקה וישנו את ההחלטה".

גם לאה אבוטבול, בתה של מיסה ואחותו של משה כחלון, מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, הגיעה להפגנה ואמרה: "בנק הפועלים מצהיר על עצמו כבנק חברתי. לא יקרה שום אסון אם הגברת שרי אריסון תראה את המשימה הזו כמשימה חברתית ותרומה לקהילה, וגם אם הסניף לא מרוויח, תשאיר אותו לטובת כל אותם תושבים מבוגרים שממש זועקים לעזרה כעת".

מבנק הפועלים נמסר כי: "במסגרת התוכנית השנתית של הבנק לפריסת הרשת הוחלט למזג את סניף גבעת אולגה לסניפים בחדרה ובאור עקיבא. אנו מבינים את ההרגשה ומבקשים להבטיח שנעשה כל שביכולתנו על מנת לשרת את לקוחותינו עוד שנים רבות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות