fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה תשחק מכבי חדרה כדורסל?

האם קבוצת הבוגרים של מכבי עירוני חדרה בכדורסל תעבור לשחק באולם 'וואקי טאקי' בתיכון חדרה? כך מסתמן השבוע על פי השיחות שמנהלים ראשי המועדון והצוות המקצועי עם נציגי האולם.

ל"חדשות חדרה" נודע כי בשבועות האחרונים מנהלים הצדדים שיחות לגבי המעבר של הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער למשחקים רשמיים באולם תיכון חדרה במקום האולם במגרש מכבי. כידוע השטח בו נמצא האולם שייך לעמותת 'מייסדי חדרה' שמעוניינים למכור אותו לבנייה על ידי קבלן חיצוני.

מכבי חדרה

העמותה של המייסדים כבר טיפלו במגרש הכדורגל הצמוד שנערך עוד במהלך השנה שעברה וכעת במועדון הכדורסל חוששים כי דבר דומה יקרה להם. ראוי לציין כי בשלב זה לא התקבלה שום הוראה בנושא מצד המייסדים אך במועדון הכדורסל רוצים להימנע ממבוכה במהלך השנה.

במועדון בדקו אופציות נוספות לאולם אחר פרט לאולם בתיכון חדרה אך בשלב זה נראה כי רק האולם שעומד גם בתקנים של איגוד הכדורסל יהיה פנוי למועדון. "טרם קיבלנו החלטה בנושא אבל אין לנו יותר מדי ברירות. מצד אחד יש תקן ומצד שני מדובר בעלויות מעט גבוהות" אמרו במועדון הכדורסל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות