fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי העלייה מגיעה הירידה

הפסד בית מפתיע לאולגה מול כרמיאל/צפת. צחי אילוז: "חסרו לנו שחקנים משמעותיים וידענו מראש שהמשחק הזה יהיה קשה. השחקנים נתנו 250 אחוז בגביע והכול ביחד פגע בנו"
מכין רשימה לעונה הבאה. צחי אילוז (צילום: שלומי גבאי)
צחי אילוז. יעזור גם מבחוץ (צילום: שלומי גבאי)

מועדון ספורט גבעת אולגה יארח את מכבי פתח תקווה בסיבוב השמיני של גביע המדינה. לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל רמת גן מהלאומית, חזרה אולגה לליגה והפסידה בביתה 3:1 להפועל כרמיאל צפת. ואם לא די בכך, שלוש דקות בתוספת הזמן ספג כוכב הקבוצה אסי גומה כרטיס צהוב שני ולאחריו אדום וייעדר מהדרבי מול הפועל חדרה. באולגה הסבירו כי ההפסד נבע מחיסרון של ארבעה שחקני הרכב וכושר פיזי לקוי של השחקנים.

אולגה התייצבה למשחק ללא השוער אריאל טליאס וללא הקשר מיכאל בן חמו שנעדרו בגלל צהובים והבלם בר טימסיט שהורחק במשחק הגביע. גם גומה נשאר על הספסל ומנשה זלקה פתח כחלוץ לצידו של תומר שריקי. איתי מרדכי, מאמן כרמיאל צפת שנמצאת בתקופה טובה, בחר להעלות את הקפטן שלו אילן סוויסה בחלק ההתקפי לצידו של סהר דהן ודוד אמזלג.

מכין רשימה לעונה הבאה. צחי אילוז (צילום: שלומי גבאי)
מכין רשימה לעונה הבאה. צחי אילוז (צילום: שלומי גבאי)

אולגה פתחה מצוין וכבר אחרי שלוש דקות יכול היה שריקי לכבוש מהגבהה של אדם לם. באחת ההתקפות הראשונות במשחק הצליח הקשר חן ידען להישאר לבד על סף רחבת ה~16 של אולגה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. דקה אחר כך יכול היה מנשה זלקה לקבוע שוויון אבל נגח חלש מקרוב ושוער כרמיאל צפת, בשאר דהאר, הדף לקרן. עשר דקות עברו ופריצה נוספת של תומר שריקי מימין הסתיימה בבעיטה של דקל כהן, אבל דהאר הציל לקרן. עוד חמש דקות עברו ובעיטה של שריקי מקרוב נעצרה בעמוד השער של האורחים. עשר דקות לסיום המחצית פריצה טובה של דוד אמזלג הסתיימה בבעיטה חלשה שהלכה מחוץ למסגרת.

במהלך המחצית הראשונה טענו אנשי אולגה ובעיקר המאמן צחי אילוז כי השופט לא שרק פעמיים לפנדלים לאחר הכשלות ברחבה.

בתחילת המחצית השנייה שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להזדמנויות ליד שני השערים. אילוז החליט להמר על כל הכלים ההתקפיים שלו _ העלה את אסי גומה ואת מקסים מורד במקומם של מנשה זלקה ויותם נגר _ אך גם זה לא עזר. בדקה ה~73 מתפרצת נוספת של האורחים הסתיימה בשער של סהר דהן. כדקותיים לסיום הצליחה אולגה לחזור למשחק משער של מורד, 2:1. בשלב זה כל שחקני אולגה עלו להתקפה כדי לנסות להשיג את השוויון. לטענת אנשי אולגה, גומה הוכשל במרכז השדה, השופט לא שרק ושחקני כרמיאל צפת יצאו למתפרצת שהסתיימה בשער של ידען.

אילוז אמר בסיום: "הגענו למשחק ללא שלושה שחקנים מאוד משמעותיים וידענו מראש שהמשחק הזה יהיה קשה. השחקנים נתנו 250 אחוז בגביע והכול ביחד פגע בנו. חבל שאיבדנו את גומה באדום למרות שניסיתי לחלק את הכוחות במשחק. בכל מקרה השחקנים יתאוששו ויחזרו מחוזקים לקראת הדרבי הגדול בשבוע הבא".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות