fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורנשטיין פתח את הקמפיין: "אני היחיד שיכול לנצח את פיירברג"

עופר אורנשטיין. צילום: אברי טרופר
עופר אורנשטיין. צילום: אברי טרופר

במלון מצפה ים אל מול קהל של כ-200 פעילי  סיעת "למען נתניה"  השיק הערב(שני) חבר מועצת העיר ויו"ר הסיעה עופר אורנשטיין את קמפיין הבחירות והכריז על מועמדותו לראשות העיר.

אורנשטיין ייסודי כדרכו הציג את משנתו ואת חזונו ולא אמר מילה אחת נגד ראש העירייה מרים פיירברג, אך קרא לה לפרוש בשיא ולהעביר את שרביט ההנהגה לדור הבא.

אורנשטיין הדגיש  שגם אם  פיירברג, לא תעשה זאת הוא המועמד היחיד שיכול לגבור עליה, לאור הקונצנזוס שהוא נהנה ממנו בציבור, העשייה הציבורית ארוכת השנים שלו והחזון החדשני שהוא מציג לציבור.

לראשות העיר. אורנשטיין. צילום אברי טרופר
לראשות העיר. אורנשטיין. צילום אברי טרופר

"אני רואה שליחות בלהיות גשר בין כל חלקי הציבור. להפסיק את השבטיות, את הקיצוניות, את "ההפרד ומשול" של השלטון הקיים. דרך המלך נלך. ובדרך הזאת המתונה, המאחדת יש מקום לכולם. אני הולך להיות ראש העיר של הצעירים ושל הגמלאים, של העולים ושל הותיקים , של השכונות הותיקות ושל השכונות החדשות , של הגברים ושל הנשים , של החילוניים ושל הדתיים. אני הולך להיות ראש העיר של כולם".

אורנשטיין מנה את הישגיו לאורך 15 השנים בהם הוא מכהן במועצת העיר והסביר מדוע הבשיל כעת המועד למהפך בהנהגת העיר והדגיש את הצורך לרענן את השורות ולבצע שינוי מחשבתי בכל סדרת הניהול ולהכניס רוח חדשה. כשציין את הישגיו דיבר על ההגדלת תקציב המתנ"סים, ייישום דשא סינטטיי בכל גני הילדים , שדרוג חלק מבתי הספר הישנים, הכפלת תקציב בני הנוער, הוספת סייעת שנייה בגנים, התחלת הפעימה הראשונה של הורדת הארנונה לעסקים קטנים  ועוד כמו ארגון הפרוייקט החינוכי "סטודנטים בונים קהילה " שפועל בארבע שכונות בעיר עם 200 תלמידים .

כנס הכרזה צילום: אברי טרופר
כנס הכרזה צילום: אברי טרופר

הסיסמה שבה בחרה סיעת למען נתניה בקמפיין של אורנשטיין לראשות העיר היא: "מובילים דרך חדשה".

מה הדרך? כיצד תראה העיר נתניה בראשותך?

"אני מתחייב להעמיד את החינוך בראש סדר העדיפויות, תוך העמקת החינוך לערכים והשקעה בלמידה חדשנית כדי להכין את הילדים שלנו לאתגרי העתיד. אני רוצה שכל ילד שיגיע לבית ספר ירגיש כמו מלך. בית ספר קודם לטיילת, גן ילדים קודם לשדרה של דקלים. להמשיך את רפורמת שינוי סיווגי הארנונה, לפעול לייעול המנגנון העירוני וקידום פתרונות בתחום התחבורה בעיר. אפעל לפיתוח תעשיית היי-טק וטכנולוגיה מתקדמת על ידי הסבת מבני תעשייה מסורתית לתעשייה מתקדמת והפעלת לחץ להפיכת המכללה האקדמית נתניה לאוניברסיטה. אפעל לקידום פרויקטים של התחדשות עירונית, מלחמת חורמה במטרדי לכלוך, פסולת בניה וחניה כפולה, הגנה על משאבי הטבע וחוף הים מבניה נדל"נית, המשך פיתוח תוכניות קהילתיות לצעירים וגמלאים במסגרת המתנ"סים וביצוע מהפכת שירות לתושב בעיריית נתניה".

אורנשטיין סיים את דבריו במילים : "אני גדלתי בשכונת בן ציון בדירת 2.5 חדרים,  אני מכיר היטב את העיר ואת אנשיה. אני רואה שליחות בלהיות גשר בין כל חלקי הציבור. להפסיק את השבטיות, את הקיצוניות, את "ההפרד ומשול" של השלטון הקיים. דרך המלך נלך. ובדרך הזאת המתונה, המאחדת יש מקום לכולם. אני הולך להיות ראש העיריינ של הצעירים ושל הגמלאים, של העולים ושל הותיקים, של השכונות הותיקות ושל השכונות החדשות , של הגברים ושל הנשים , של החילוניים ושל הדתיים. אני הולך להיות ראש העיר של כולם".

אדיר בנימיני השקת קמפיין צילום עצמי
אדיר בנימיני השקת קמפיין צילום עצמי

מספר שניים בסיעה הוא עו"ד אדיר בנימיני: "התחושה באוויר היא שניתן לעשות את זה. תושבים רבים, גם כאלה שמעריכים את פיירברג, סבורים שהגיע הזמן לומר לה תודה ולהתחיל פרק חדש בתולדות העיר. אנחנו הולכים לעשות זאת. נעביר את הגה ההנהגה לדור הבא של ילידי נתניה ולהביא בשורה חדשה, צעירה ורעננה שתשנה סדרי עולם. עופר אורנשטיין הוא האיש שיעשה את זה ובכל הכוח. מרגישים שאנחנו עומדים בפתחו של עידן חדש בעיר נתניה. עידן של אתגרים חדשים. עידן רענן, צעיר ונמרץ.  הגיע הזמן שנאמר בקול ברור ונחרץ שאנחנו עיר מספיק גדולה, אינה צריכה להגביל את עצמה לחלומות קטנים, העשויים בעיקר מבטון ומלט, תוך הזנחת כל השאר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות