fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולגה מתחממת

המשטרה חוקרת: מי השחית את השלטים של המתמודד לראשות העירייה שלמה בוזגלו שהוצבו בגבעת אולגה? בוזגלו: "נמשיך לשמור על איפוק ולא ניגרר למעשים מכוערים"
שלמה בוזגלו
תוכנית אב להצלת הספורט. שלמה בוזגלו ( צילום: שלומי גבאי)
שלמה בוזגלו
תוכנית אב להצלת הספורט. שלמה בוזגלו ( צילום: שלומי גבאי)

הושחתו שלטים שהציב בגבעת אולגה המועמד לראשות עיריית חדרה מטעם סיעת חדרה אחרת, שלמה בוזגלו. השלטים הושחתו בתחילת השבוע, במוצאי שבת. תושב השכונה משה אדרי, מועמד מספר 2 בסיעה הגיש תלונה במשטרה. אולם מתמודד נוסף ברשימה, איתן מאיר, שצמיגי מכוניתו נוקבו בבוקר יום ראשון, בחר שלא להגיש תלונה.

אדרי: "בלילה שלאחר מוצאי שבת, כל השלטים בהם הופעתי במסגרת הרשימה שנתלו בשכונה, כ-20 במספר, כולל בחצרות בתים, נקרעו והושחתו. ביום ראשון בסביבות השעה שמונה בבוקר הזמנתי את המשטרה והשוטרים שהגיעו למקום גבו עדויות מתושבים בשכונה, שזעמו על כך שנכנסו לחצרות בתיהם. השלטים נתלו מחדש עוד באותו יום. אירועים מסוג זה לא יפחידו ולא ירתיעו אותנו. רשימת 'חדרה אחרת' תמשיך בפעילותה תוך תמיכה מהתושבים. אני מאמין שהמשטרה תעשה את עבודתה".

מאיר: "אני מתגורר במרכז העיר וביום ראשון בבוקר, יצאתי לסידורים שונים והתניידתי רגלית. כשחזרתי, בשעה עשר וחצי בקירוב והתכוננתי לנסוע במכוניתי אל מחוץ לעיר, גיליתי ששניים מהצמיגים שלי מנוקבים. צמיג אחד היה מרוקן לגמרי ומהשני הוצא האוויר חלקית. כשנסעתי לפנצ'ריה כדי לטפל בעניין, הסתבר לי שהוונטילים בשני הצמיגים נמשכו החוצה והדבר גרם לקרעים בצמיגים. נאמר לי מפורשות שפעולה כזאת יכלה להיעשות רק במכוון. בחרתי שלא להגיש תלונה במשטרה. וונדליזם מסוג זה לא יפחיד אף אחד מאיתנו ונמשיך לפעול במסגרת הרשימה, לטובת העיר".

שלמה בוזגלו הגיב בזעם על שני המקרים, כאשר לטענתו יש קשר ברור ביניהם: "אנחנו מתכוננים לבחירות, לא למלחמה. אני קורא לכל המועמדים להרגיע את השטח, כי עם אלימות לא נגיע רחוק. בכל מקרה אנחנו נמשיך לשמור על איפוק ולא ניגרר למעשים כה מכוערים".

בנוסף, בוזגלו, מלווה את תחום הספורט בעיר 15 שנה, מתח השבוע ביקורת על התנהלות העירייה בתחום הספורט. "אני היחידי שבשנים האחרונות נשא את כל נושא הספורט על כתפיו", אמר בוזגלו שבתפקידו האחרון שימש מנכ"ל העמותה לתרבות הפנאי. לדבריו כחלק מתפקידו בעמותה לתרבות הפנאי, הוא שקד על הקמת תוכנית אב לתחום הספורט. התוכנית מתייחסת לשנים 2013 עד 2025, אבל היא עדיין לא הובאה לאישור. לדבריו, בתוכנית ישנה התייחסות בין היתר להקמת מרכז עירוני אזורי למצוינות בענפי ספורט מועדפים, פיתוח מועדוני ספורט בשכונות, המשך והרחבה של מסלולי הליכה בעיר, תכנון רב שנתי להקמה ושיפוץ מתקני ספורט, פיתוח הספורט ההישגי בענפי הספורט המועדפים, ואף הקמת קרית ספורט שתכלול איצטדיון עירוני, מגרשי אימונים, בריכת שחייה, מגרשי טניס ועוד.

"בגדול אני יכול להבטיח שתהיה מהפכה בתחום הספורט בעיר כשאבחר לראשות העיר", הוא אומר. "על פי התוכנית התקציב לתחום הספורט, ללא קשר להשקעה במתקנים, עומד על עשרה מיליון שקלים. בנוסף תהיה ראשות ספורט מקצועית שתכלול אנשי מקצוע ונציגים מאגודות הספורט השונות, שינהלו את תחום הספורט בעיר. התחום הזה ראוי להתייחסות רצינית ונפרדת, על מנת שיהיה אפשר להשיג את היעדים והמטרות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות