fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהד בוזגלו חוזר לקווים

אוהד בוזגלו יחזור לאמן את חדרה לאחר קרע בין ההנהלה לאילן צרפתי שכבר סיכם
אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)
אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)

זעזוע בקבוצת החופים של הפועל 'אנרג'י פארק' חדרה, עוד בטרם פתיחת העונה. מאמן הקבוצה אילן צרפתי עזב והמאמן אוהד בוזגלו מונה במקומו וכל זאת כחודש ימים לפני פתיחת הליגה.

בוזגלו הוביל את הקבוצה בשנתיים האחרונות אך מכיוון שאימן במהלך העונה בהפועל ירושלים מהליגה הלאומית לא יכול היה להתחייב לחדרה ובמועדון פנו לצרפתי. ראשי חדרה שוחחו עם צרפתי והצדדים סיכמו כי לצידו של צרפתי ימונה איש מקצוע נוסף. צרפתי, שאימן בשנה שעברה את עונתו הראשונה בליגת החופים, היה אמור להוביל את הקבוצה ואף החל בפגישות עם שחקנים.

אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)
אוהד בוזגלו. עונה שלישית (צילום: שלומי גבאי)

לפני שבועיים נפגשו צרפתי וראשי המועדון ובין הצדדים התגלו חילוקי דעות שהביאו את הצדדים לפרידה. "בחדרה ידעו כי צרפתי ימונה עם איש מקצוע נוסף וכאשר לא מצאנו כזה אז החלטנו לעשות חישוב מסלול מחדש", אמרו במועדון. צרפתי עצמו הסכים לומר: "הבטיחו לי דברים מסוימים בקבוצה ולא עמדו בזה. החלטתי לעזוב ואני מאחל להם בהצלחה".

במקביל, בחדרה נפגשו שוב עם בוזגלו – שבינתיים פוטר מהליגה הלאומית – והאחרון הסכים לחזור לקבוצה. בוזגלו כבר החל בבניית הקבוצה שצפויה להיות דומה לשנה שעברה. השוער עומרי אלון, שחקני ההגנה אסף חקאק וגיא עיני ושחקני ההתקפה מיכאל קירטבה צפויים להמשיך עונה נוספת. שחקנה הברזילאי של הפועל ירושלים, אנטוניו וראן, צפוי להצטרף לקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות