fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון כישרונות חדרה: אבלים את מותו של המאמן גרשון גורפינקל

המאמן גרשון גורפינקל הלך לעולמו השבוע בטרם עת. בשנה האחרונה גויס גורפינקל לשורות הצוות המקצועי של המועדון בהתנדבות מלאה למרות פרישתה של בתו. יו"ר הקבוצה, יעקב גלאם, ספד לו: "אמרתי שגרשון הוא איש גדול תרתי משמע. איש של עזרה ומתן בסתר, בעל ידע ואהבה גדולה לכדורגל. זה פשוט עצוב"
גרשון גורנפינקל ז"ל
היה שותף לכל ההישגים הגדולים של הקבוצה. גרשון גורנפינקל (צילום: יעקב גלאם)

 אבל כבד נפל השבוע על מועדון מכבי כישרונות חדרה כדורגל נשים עם הישמע הבשורה על לכתו בטרם עת של גרשון גורפינקל, מאמן ואיש צוות מקצועי במועדון מכבי כישרונות חדרה.

הבשורה הקשה נפלה על המועדון כרעם ביום בהיר. גורפינקל (58)  החל לפני את עבודתו בקבוצה לפני שבע שנים כאשר בתו שלי גורפינקל שהייתה אז בת 13 צורפה למועדון בחדרה. בשנים אלו ליווה גרשון את בתו לכל האימונים והמשחקים ועם הזמן משפחת גורפינקל התקרבה מאוד למועדון הבית.

גרשון גורפינקל
היה שותף מלא בהחלטות. גרשון גורפינקל ז"ל (צילום: יעקב גלאם)

בשנה האחרונה גויס גורנפינקל לשורות הצוות המקצועי של המועדון בהתנדבות מלאה למרות פרישתה של בתו. לגורפינקל ניסיון רב באימון קבוצות ואף היווה כסקאוט של ההתאחדות לכדורגל וכמכשיר מאמני כדורגל במכללת אוהלו. במהלך העונה האחרונה היה שותף בכיר בהישגים הגדולים של הקבוצה ובהעפלתה לגמר גביע המדינה ששודר בשידור ישיר בערוץ הספורט. עם הישמע הבשורה המרה פרצו שחקניות הקבוצה ואנשי הנהלה בבכי והתקשו להתמודד. להלווייתו הגיעו מאות אנשים שהוקירו את תרומתו ואישיותו.

יו"ר הקבוצה, יעקב גלאם, ספד לו: "זהו יום קשה למועדון שלנו. אומרים שביום מותו של אדם יש לספר על מעלותיו הטובות. אז אני יכול להגיד שבמסיבת הסיום שנערכה לפני קצת יותר מחודש אמרתי עליו כמה מילים בנוכחותו, אמרתי שגרשון הוא איש גדול תרתי משמע גם מהבחינה הפיזית וגם מבחינת האישיות. איש של עזרה ומתן בסתר. בעל ידע ואהבה גדולה לכדורגל. זה פשוט עצוב".

עופר פוני חבר ההנהלה שהיה מקורב לגרשון:"הייתי בקשר יום יומי. זה היום העצוב ביותר מאז שהצטרפתי לקבוצת הנשים בחדרה ואני פשוט לא מעכל. אדם כל כך צעיר וטוב שהולך לעולמו בהפתעה גמורה. רק לפני כמה שבועות חגגנו את חתונת בנו בחדרה. זו מכה קשה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות