fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט תמ"א בדרך שרה 219

19 דירות חדשות. הבניין כיום (צילום: עמרם את נידם)

חברת עמרם את נידם התחדשות עירונית – re:new תבצע פרויקט תמ"א ברחוב דרך שרה 219, פינת הלל יפה, בזכרון יעקב.

מדובר בבניין ישן של שלוש קומות מעל קומת עמודים, שנבנה בתחילת שנות ה-60 ובו שלוש כניסות ו-18 דירות. בכל קומה ארבע דירות, והשטח הממוצע של כל דירה הוא 65 מ"ר. בבניין אין מעלית ואין חניות לדיירים.

במסגרת הפרויקט ייתווספו לבניין שתיים וחצי קומות ושש דירות גן בקומת העמודים. בסך הכל ייבנו 19 דירות חדשות. אדריכל הפרויקט הוא לוסטינג – לוי אדריכלים.

סמנכ"ל השיווק בחברה, עדי גייר: "תמהיל הדירות החדשות יהיה מגוון: דירות גן עם גינה בשטח של כ-16 מ"ר, שלושה וחצי חדרים בשטח של כ-80 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ-8 מ"ר, ארבעה וחצי חדרים בשטח של כ-117 מ"ר עם מרפסות שמש בשטח כולל של כ-13 מ"ר ופנטהאוזים".

מחירים: החל מ-1.450 מיליון שקלים לדירת גן ועד כ-1.650 מיליון שקלים לפנטהאוז.

19 דירות חדשות. הבניין כיום (צילום: עמרם את נידם)
19 דירות חדשות. הבניין כיום (צילום: עמרם את נידם)

אלון עמרם, מבעלי החברה: "בעלי הדירות הקיימות ייהנו מחיזוק המבנה שיכלול חדר מגורים וממ"ד בשטח כולל של כ–25 מ"ר ומרפסות שמש. בנוסף יוחלפו כל התשתיות המשותפות, כל חזיתות המבנה יחופו באבן ויתבצע שיפוץ לובי הכניסה לבניין, תוך שימת דגש על תוספת מעלית חדשה ומרווחת על פי תקן נגישות. כל השטח יפותח, כולל גינון ועיצוב מודרני".

אלי נידם, מבעלי החברה, מוסיף: "קיימת חנייה ציבורית צמודה לבניין והחניות החדשות מיועדות לדירות החדשות".

בעלי הדירות התארגנו באמצעות יורם אסידון, מנהל פרויקטים מחברת א.ת.ו.ס, ובחרו בחברת עמרם את נידם לביצוע הפרויקט. מהחברה נמסר כי הבניין נמצא בשלב הגשת התוכניות למתן היתר בנייה. החברה צופה כי מרגע מתן ההיתר, הבנייה תימשך כ-20 חודשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות