fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדיף "טובים השניים" מתובעים השניים

עו"ד בני דון-יחייא מגלה סודות מחיי הנישואים במופע "טובים השניים". בשבוע הבא במתנ"ס זכרון יעקב. הכינו כרטיסים, יהיה מצחיק
בני דון-יחייא (צילום: רמי זרנגר)
בני דון-יחייא (צילום: רמי זרנגר)

 

ביום שני, 14.12, יעלה המומחה לדיני משפחה, עו"ד בני דון-יחייא, את המופע ההומוריסטי שלו, "טובים השניים", במתנ"ס זכרון יעקב.

בדרך כלל מופיע עו"ד דון-יחייא בבתי משפט כעורך דין בתיקי גירושים, אך את ההצגה האמיתית הוא נותן על הבמה בשני מופעים – "טובים השניים" שעוסק בזוגיות ונישואים ו"צחוק הגורל" על הומור יהודי.

בני דון-יחייא (צילום: רמי זרנגר)
בני דון-יחייא (צילום: רמי זרנגר)

 

עו"ד דון-יחייא עוסק בדיני משפחה קרוב ל-40 שנה וכתב שמונה ספרים בתחום. למרות העיסוק בגירושים, הוא מאמין שאין מוסד נפלא מזוגיות, המוציאה מאנשים את החלקים היפים שבהם. אז איך להצליח במוסד הזה, שכולם רוצים להיות בו אבל אולי לא 24 שעות ביממה? במופע מחלק המומחה לגירושים טיפים ומשתף את הצופים בתובנות ובהרהורים.

"שני המופעים משתנים", אומר עו"ד דון-יחייא, "אני משלב חומר חדש, משדרג קטעים קיימים. אני מאמין בזוגיות ובמוסד הנישואים, למרות שזהו מוסד בעייתי. העולם בנוי וימשיך להיות בנוי כמו תיבת נוח: זוגות זוגות. האופי האנושי זקוק לקשר עם בן זוג. הפסוק המקראי הקדום 'לא טוב האדם לבדו' תקף כאילו נכתב היום".

מתנ"ס זכרון יעקב, ב', 13.12, 20:30, כרטיסים בטל': 04~6291837

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות