fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך פארק הכלבים הראשון בזכרון יעקב

בשבוע שעבר נפתח פארק כלבים ראשון מתוך שלושה שמתוכננים בזכרון יעקב. במתחם הפארק הסגור נבנו מתקני משחקים לכלבים, ספסלים, ברזיות ואטרקציות נוספות. הפארק ישמש בי השאר לריכוז הכלבים, ויצירת קשרים חברתיים בין בעליהם
פארק כלבים חדש בזכרון יעקב (צילום: באדיבות מתנ"ס זכרון יעקב)
פארק כלבים חדש בזכרון יעקב (צילום: באדיבות מתנ"ס זכרון יעקב)

בשבוע שעבר נחנך באירוע חגיגי בזכרון יעקב פארק כלבים ראשון, שהוקם בין שכונת נווה הברון לשכונת השמורה, בצמוד למרכז המסחרי הפועל באזור זה. לאירוע חניכת הפארק הגיעו משפחות רבות בעלות כלבים, המתגוררות במושבה וגם תושבים שאין בבעלותם כלבים, אך חשו רצון להגיע לאירוע במטרה להביע תמיכה בהקמת הפארק. באירוע  השתתף גם ראש המועצה המקומית זכרון יעקב אלי אבוטבול, שבירך על פתיחתו של הפארק.

בהמשך נערך במקום הפנינג אימוץ כלבים בשיתוף עמותת 'כלבים כי אכפת לי', במהלכו אומצו שלושה כלבים על ידי משפחות מהיישוב. במהלך האירוע הוצבו במקום שלושה דוכני מכירה של ציוד ומזון לכלבים שהוקמו על ידי שלושת העסקים למזון וציוד לבעלי חיים הפועלים ביישוב: 'איגואנה', 'זולה' ו'אניפט'.

פארק כלבים חדש בזכרון יעקב (צילום: באדיבות מתנ"ס זכרון יעקב)
פארק כלבים חדש בזכרון יעקב (צילום: באדיבות מתנ"ס זכרון יעקב)

פארק הכלבים החדש כולל מתחם סגור בו נבנו מתקני משחקים לכלבים, ספסלים, מדשאה, ברזיות וחול איכותי שפוזר בו כשכולם יחד משמשים לנוחיות הכלבים ובעליהם. מהמועצה נמסר כי פארק זה הינו פארק הכלבים הראשון מבין שלושה פארקים מתוכננים. מטרת הפארקים הינה להטיב עם הכלבים עצמם וכמובן גם עם בעליהם ההולכים על המדרכות.

ראש המועצה אלי אבוטבול באירוע חניכת פארק הכלבים  (צילום: באדיבות מתנ"ס זכרון יעקב)
ראש המועצה אלי אבוטבול באירוע חניכת פארק הכלבים (צילום: באדיבות מתנ"ס זכרון יעקב)

הפארק  ירכז את כל בעלי הכלבים שמתגוררים באזור המושבה לאזור אחד בשעה שהם יוצאים לטיול עם כלביהם, זאת במטרה למנוע שיטוט של כלבים ברחובות. בנוסף הוא נועד למנוע הטלת צרכים של כלבים משוטטים ברחבי היישוב ולרכז את 'המוקשים' הללו באזור אחד בלבד. עניין נוסף חשוב שעלה בשעת תכנון הפארק הינו יצירת קשרים חברתיים אפשריים בין בעלי הכלבים שיגיעו עם כלביהם לפארק.

הפארק השני מתוכנן להיבנות בשכונת גבעת עדן, בשטח הפתוח בדרך בן גוריון מערב. השלישי מתוכנן להיבנות בסמוך לשכונת חלומות זכרון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות