fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מים ולא בששון

תושב זכרון יעקב טוען כי שילם חשבונות מים גבוהים עקב טעות בסיווג מספר הנפשות המתגוררות בבית
"כמה אנשים נוספים בזכרון יעקב משלמים 'מס זכרון'?" (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
"כמה אנשים נוספים בזכרון יעקב משלמים 'מס זכרון'?" (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

תושב זכרון יעקב טוען כי בעקבות טעות של המועצה בסיווג מספר הנפשות בבית, במשך כשנה שילם חשבונות מים מנופחים.

זיו יקותיאלי טוען כי לאחרונה גילה כי המועצה חייבה אותו במשך כשנה בחשבונות מים גבוהים ממה שהוא היה אמור לשלם בפועל. בבית משפחת יקותיאלי מתגוררות 4 נפשות, בעוד בחשבון המים צוינו בשנה האחרונה רק 2.

יקותיאלי מספר כי זו לא הפעם הראשונה שנעשית טעות בסיווג. לדבריו, אחרי שעבר יחד עם בני משפחתו משכונת חלומות זכרון לרחוב הנשיא, שינה את הכתובת במועצה ווידא כי ברישומים מצוינות 4 נפשות, אך עדיין קיבל חשבון על 2 נפשות בלבד. הוא פנה למועצה וביקש לתקן את הטעות והעניין הוסדר בחשבון הבא. אלא שהתיקון לא החזיק זמן רב, שכן בחשבון של החודש שעבר שוב קיבל יקותיאלי חשבון על 2 נפשות בלבד.

חשבון המים האחרון ששילם יקותיאלי (צילום: זיו יקותיאלי)
חשבון המים האחרון ששילם יקותיאלי (צילום: זיו יקותיאלי)

 

"השאלה הנשאלת היא כמה אנשים נוספים בזכרון יעקב משלמים 'מס זכרון' על המים ולא שמים לב כפי שקרה לי? אצלי מדובר בתוספת של 42 אחוז", אומר יקותיאלי, שלאחרונה פרסם פוסט בנושא בעמוד הפייסבוק "זכרון יעקב – במה חופשית" וגילה שהוא לא לבד. לדבריו, תושבים נוספים טענו כי גם אליהם הגיעו חשבונות מים שלא תאמו את מספר הנפשות בביתם, מה שייקר את התשלום.

מהמועצה המקומית זכרון יעקב נמסר בתגובה: "לא ניתן להתייחס לפנייה באופן כללי. המתלוננים מתבקשים להעביר פנייה מסודרת לפניות הציבור על מנת לבצע בדיקה מקצועית. באופן כללי, עדכון מספר נפשות נעשה באופן חד פעמי באחריות בעל או המחזיק בנכס, אשר נדרש להגיש למחלקת הגבייה פנייה מסודרת בטפסים שניתן לקבל במחלקה, בצירוף ספח תעודת זהות מעודכן. בכל שינוי סטאטוס, כגון שינוי כתובת או שינוי במספר הנפשות, יש לחזור על התהליך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות