fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוטי חשמל גלויים, נזילות מים וחלקי תקרה שנופלים על הראש

אמהות לבנות שמתאמנות באולם הפועל טוענות כי המצב התחזוקתי הלקוי של האולם מסכן את בנותיהן. המועצה: "המצב אינו מחייב את סגירת האולם. נושא החשמל ייבדק"
אולם הפועל (צילום: הילה אייזינגר)

אמהות שבנותיהן משתתפות בחוג התעמלות אמנותית באולם הפועל בזכרון יעקב, טוענות כי מצבו התחזוקתי של האולם לקוי ומסכן את בנותיהן.

באולם מתקיימים מספר חוגים, בהם התעמלות אמנותית לילדות, כדורשת לנשים וגלגלי ענק. ההורים טוענים כי האולם מוזנח, הליקויים בו אינם מאפשרים לקיים חוגים לילדים, וכי על המועצה למצוא פתרון לבעיה. בין השאר טוענות האמהות כי התקרה נוזלת וכי בעת ירידת גשמים הבנות עלולות להחליק ולהיפגע. כמו כן, לטענתן, חלקים מהתקרה נופלים על הילדות בעת האימונים וכי במקום חוטי חשמל גלויים.

טל סולומון, שבתה לומדת בחוג התעמלות אמנותית, מספרת: "האולם מוזנח מאוד. חלקי תקרה נופלים על הילדות בזמן שהן מתאמנות, ובימים גשומים המים מטפטפים להן על הראש. בזמן השיעורים המדריכים עומדים עם מגבות ומנקים את הרצפה כדי שהבנות לא יחליקו".

תקרת האולם (צילום: פרטי)
תקרת האולם (צילום: פרטי)

סולומון מוסיפה: "הכיסאות מלאים קורי עכביש ואבק, הקירות מלוכלכים ובולטות מהם חתיכות מתכת שעלולות לפצוע את הבנות ובכמה מקומות יש כבלי חשמל גלויים שבשילוב עם המים מהווים סכנה גדולה. אין באולם אוורור ואי אפשר לפתוח חלון. בחורף שורר שם קור כלבים ובקיץ חם אימים".

אם נוספת לשתי ילדות שמשתתפות בחוג: "האולם לא מתוחזק, צריך להביא מהנדס שיבדוק את המבנה כי זה לא נראה טוב".

מהמועצה המקומית נמסר בתגובה: "מחלקת ההנדסה בדקה את התלונה ונמצא כי המצב אינו מחייב את סגירת האולם וביטול פעילותם של עשרות מתאמנים במקום. הסופה האחרונה גרמה לנזקים בגג הרעפים ובעקבות כך ישנן נזילות שניתן יהיה לטפל בהן רק בקיץ היות ונדרש טיפול יסודי. בכל הקשור לחוטי חשמל גלויים, מדובר בטענה חדשה ויישלח למקום חשמלאי לבדיקת הנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות