fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: בעלי עסקים מתלוננים על מכת זבובים במדרחוב

"בחודש האחרון מסתובבים המון זבובים במדרחוב ובכלל בזכרון יעקב, עד כדי כך שאי אפשר לשבת", מספר בעל דוכן מיצים. לתלונות מצטרפים בעלי עסקים נוספים. המועצה בתגובה: "ניתנה הנחיה לבצע ריסוס באזור המדובר. הטיפול בעניין יבוצע בימים הקרובים"
מדרחוב זכרון יעקב
מדרחוב זכרון יעקב (צילום: כפיר שבח)
מדרחוב זכרון יעקב
מדרחוב זכרון יעקב (צילום: כפיר שבח)

בעלי עסקים במדרחוב זכרון יעקב מתלוננים על מכת זבובים בסביבת בתי העסק שלהם. לטענת כמה מבעלי העסקים במדרחוב, מדובר בתופעה שהחלה בחודש האחרון, ללא כל סיבה נראית לעין. חלק מבעלי העסקים הללו פנו למוקד של המועצה המקומית זכרון יעקב, וביקשו סיוע בעניין.

נלה כהן, אמו של אחד מבעלי מסעדת הדובים שפועלת במרכז המדרחוב, מספרת: "בחודש האחרון יש מכת זבובים בלתי נסבלת. אנחנו נלחמים בהם ושום דבר לא עוזר. כולם, בכל המדרחוב, מתלוננים. אני שומעת בעלי עסקים בכל מקום, גם בשמורה מתלוננים על הבעיה הזו ואני לא רואה סיבה אפשרית לזה. רק היום ראינו אנשים מנפנפים עם מחבט שבקצה שלו יש גומי, שהשתמשו בכאלה פעם על מנת להרחיק זבובים".

אריה סעת, בעל בית הקפה ניחוח הקפה, אומר: "יש תנועה חריגה של זבובים בתקופה האחרונה. השאלה היא אם זה בגלל חוסר הדברה או שזה משהו טבעי שקשור לעונה. אני יודע שבשנים קודמות, בזמן חופף לזה פחות או יותר, גם היו זבובים. לדעתי, הם נמשכים למקומות חמימים ונעימים כשקר בחוץ. לקוחות מתלוננים אבל אני לא יכול לרסס או להשתמש בחומרים כימיים בתוך העסק שלי". עמנואל אשכנזי, בעל דוכן לממכר מיצים טבעיים במרכז המדרחוב אומר: "בחודש האחרון מסתובבים זבובים בכמות גדולה במדרחוב ובכלל בזכרון יעקב, עד כדי כך שאי אפשר לשבת. פניתי מספר פעמים לפקחים שהסתובבו במדרחוב שהפנו אותי למוקד 106. אני אישית לא פניתי למוקד, אבל שמעתי על בעלי עסקים אחרים שכן עשו את זה. זה מטריד מאוד גם את הלקוחות וגם את בעלי העסקים בגלל שאנשים פשוט בורחים מזה כשיש תופעה כזו. זה פוגע בעסקים".

גרסיאלה מכנס, מנהלת חנות הבגדים מאיה נגרי, מוסיפה: "יש מכת זבובים ויתושים שזה בלתי נסבל. זו פשוט תופעה שאני לא ראיתי לפני כן. זה מטריד ומפריע. אני הייתי רוצה שיעשו ריסוס בכל המושבה משום שאם יש ברחוב הראשי, אין שום סיבה שהזבובים לא נמצאים גם במקומות אחרים בזכרון. אני בטוחה שריסוס זה מה שיעזור לפתרון הבעיה".

מהמועצה המקומית זכרון יעקב נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה בעניין במוקד המועצה. ניתנה הנחיה לקבלן ההדברה לבצע ריסוס באזור המדובר. הטיפול בעניין יבוצע בימים הקרובים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות