fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ולנטיין בטעם קלאסי וערכי

הנה הזדמנות לחגוג את יום האהבה בקונספט קצת אחר של קלאסיקה ותרומה: קונצרט גאלה של יצירות קלאסיות בכיכובם של הזמרת הילית צוק והשדרן המיתולוגי דן כנר
הילית צוק בהופעה (צילום: סער צוקרמן)
הילית צוק בהופעה (צילום: סער צוקרמן)

קונצרט מיוחד, רומנטי ומרגש מחכה לכם במוצאי שבת הקרובים, ה-14 לפברואר בשעה 20:30. ולא רק אהבה תהיה שם אלא גם תרומה, שכן כל ההכנסות קודש לעמותת כרם. זמרת הסופרן הילית צוק תבצע קטעים מתוך אופרות ידועות, אריות בנושא רומנטיקה ואהבה. בקולה הקטיפתי נימה רומנטית, אישית ומרתקת הסוחפת את הקהל. בחלק הראשון של הקונצרט ינתן רפרטואר מהמאה ה-16 עד ה-18, קטעי שירה המבליטים את המיטב שבקול האנושי מפי עטם של מלחינים ידועים כמו גלוק, מוצרט ופוצ'יני.

הילית צוק בהופעה (צילום: סער צוקרמן)
הילית צוק בהופעה (צילום: סער צוקרמן)

בחלק השני  הילית שרה אריות מתוך אופרות מפורסמות, ביניהן טוסקה וכרמן. הקהל יהנה גם מקטעי הקישור והקריינות מפי דן כנר, שהם חלק בלתי נפרד מן הקונצרט, ויוכלו לגרום לקהל להזדהות ולהבין את תוכן היצירות וההקשרים השונים של כל יצירה ויצירה.

דן כנר , קרין ותיק בקול ישראל ובערוץ הראשון של הטלויזיה הישראלית, ממשיך גם היום לקרא מהדורות חדשות ברדיו ולהגיש את תוכנית השבועות, מתוק מאז, שבה אפשר להנות משירי אולדיז של שנת החמישים והשישים.

הילית צוק, זמרת סופרן מזכרון יעקב, למדה באקדמיה למוסיקה על שם רובין בירושלים, הופיעה באירופה ובישראל. הילית השתתפה בהצגה של הקאמרי "דבר מצחיק קרה.." עפ"י פלאוטוס קומדיה מטורפת עם עלילה מדהימה בהפתעותיה, נוטפת חשקים, יצרים, הומור ורגעים ליריים מרגשים, זוכה פרס התיאטרון הישראלי 1995.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות