fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום שלישי אין תלבושת אחידה, ביום רביעי אין מבחנים

בית הספר החיטה בזכרון יעקב יוזם פרויקט חדש שמטרתו לעודד את בני הנוער לקחת חלק בתנועות הנוער. תלמידים שיוכיחו שהם נמצאים בפעילות כזאת, יזכו בפטור ממבחנים בימי רביעי. בימי שלישי תלמידי התנועות יוכלו לבוא לבית הספר ללא תלבושות אחידה ועם התלבושת התנועתית
תלמידים. (צילום אילוסטרציה)
לעודד מוטיבציה. תלמידים (צילום אילוסטרציה)

בית הספר "החיטה" בזכרון יעקב יוזם פרויקט חדש. יום רביעי הוא יום חופשי ממבחנים. הפטור לתלמידים יהיה בכפוף לאישור שיציג התלמיד כי יום קודם לכן הוא לקח חלק בפעילות של אחד מסניפי תנועות הנוער המקומיות. במקביל בימי שלישי תלמידים הלוקחים חלק בתנועות הנוער יהיו פטורים מתלבושת האחידה הבית ספרית.

הפרויקט אותו מובילה מנהלת בית הספר, שרה לרמן מטרתו, לעודד מוטיבציה בתלמידים שמחפשים להשתלב במסגרת חינוכית בלתי פורמלית מחוץ לשעות הלימודים.

תלמידים. (צילום אילוסטרציה)
לעודד מוטיבציה. תלמידים (צילום אילוסטרציה)

על מנת להגביר את המודעות וליצור בקרב התלמידים "תחרות", מאפשרת לרמן לתלמידים חניכי התנועות שלא להגיע ביום שלישי לבושים בתלבושת האחידה.
במקום זאת, היא מאפשרת להם ביום זה (שהוא יום הפעילות הקבוע של תנועות הנוער), להגיע ללימודים כאשר הם לבושים בתלבושת התנועתית ואולי לעודד בתלמידים האחרים את הרצון להצטרף גם כן לחבריהם.

"בית הספר מעניק את ההיבט הפדגוגי ואת האחריות על התפתחות הילד וקידומו, אך תנועות הנוער מעניקות את החינוך המשלים של מסירות לדרך, אמונה בדרכי התנועה וגאוות יחידה. הערכים אותם יקבל ילד שמתמיד ומפתח משמעת תנועתית ישפיעו ללא ספק גם על הישגיו בלימודים לטובה ובסופו של תהליך גם לאזרח טוב יותר", מסבירה לרמן

הוריי התלמידים משתפים פעולה בשמחה. מדובר בשילוב של חינוך למצויינות חברתית ולימודית במסגרות בעלות חשיבות לאומית וציונית ולא רק במסגרת של חוגים יקרים בעלויות יקרות ערך.

"אני שמחה על שיתוף הפעולה עם ההורים שרואים גם הם את החשיבות המיוחדת של השתלבות ילדיהם בתנועות הנוער", מסכמת לרמן בשמחה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות