fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המעיין המתגבר של חדרה

נבחרת הג'ודו המצוינת חזרה מטורניר בבלגיה עם מדליות זהב וכסף ובעיקר עם הרבה כבוד

מועדון הג'ודו של מעיין אלחייאני ממשיך לספק את הסחורה ולחזור עם מדליות מכל טורניר אירופאי. בסוף השבוע האחרון התקיים בבלגיה טורניר דירוג אירופאי בהשתתפות כ~800 ספורטאים מכל רחבי אירופה.

משלחת של 12 ספורטאי נבחרת הנוער של חדרה יצאה לייצג העיר והמדינה בטורניר. בסיום התחרות, שנערכה יומיים, זכה עמית סהר בן ה~15 במדליית זהב כאשר השיג מאזן מושלם של שבעה ניצחונות בשבע קרבות. דניאל דזיובה (16) זכה במדליית הכסף עם שישה ניצחונות. עומר מיארה בן ה~15 ניצח בחמש קרבות, אך הפסיד בעונש בקרב על מדליית הארד וסיים את התחרות במקום החמישי. שגיב סהר בן ה~16 השיג חמישה ניצחונות וסיים חמישי במרחק נגיעה מהמדליה.

הספורטאים מתאמנים בבית הספר לג'ודו MY JUDO TEAM בתיכון בית אליעזר ומתנ"ס בית הראשונים, והמועדון מדורג שני בארץ. השנה הצטרפו לצוות ההדרכה של המועדון המאמנים עידו בר ודימה שלומוב. בר הוא חבר בצוות האימון של נבחרת ישראל לבנות ומשמש כיריב האימונים האישי של אלופת העולם ירדן ג'רבי.

מנהל הקבוצה, מעיין אלחייאני: "החבר'ה האלה עובדים קשה מאוד, מתאמנים כל יום ולפעמים פעמיים ביום. הם נוסעים להדר יוסף לאימוני נבחרת ישראל אצל אריק זאבי וכל זאת במקביל להשקעה שלהם בלימודים. אני גאה להיות המאמן של החבורה המופלאה הזאת".

הנבחרת של מעיין אלחייאני. עובדים קשה צילום: מעיין אלחייאני
הנבחרת של מעיין אלחייאני. עובדים קשה
צילום: מעיין אלחייאני

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות