בית / שרון / הבית של העסקים / "אנחנו מעודדים ילדים לבוא לחנות כדי שילמדו צרכנות טובה"

"אנחנו מעודדים ילדים לבוא לחנות כדי שילמדו צרכנות טובה"

שם: תרבות בנימינה בע"מ
שם הבעלים: אלי הימן
ותק: 34 שנים
תחום: דברי מלאכה ויצירה, אמנות, ספרי לימוד, משחקים ומשחקים דידקטיים, מתנות וחולצות תלבושת אחידה.
כתובת: רחוב האיכר 8, בנימינה.

איך הכל התחיל?
אלי היימן: "פתחתי את החנות כי חיפשתי את ריחות הילדות -הנייר, העיפרון. אני מאוד אוהב משחקי קופסה. החנות מורכבת ממחלקות שעונות על צורכי היומיום של הלקוחות, תוך שימת דגש על תרבות הפנאי. לא היו חנויות כאלה בבנימינה ובתחילה פתחתי ברחוב המייסדים, אחר כך עברתי ליד תחנת הרכבת ומאז אני כאן. בכל פעם חיפשנו מקום חדש, גדול יותר, כי התרחבנו".

איך מתמודדים עם תחרות?
"כדי לשרוד בשוק תחרותי צריך משהו שמייחד אותך, שאתה מקצועי ומתייחד בו. צריך גם מגוון של סחורות איכותיות שעונות על צורכי האוכלוסייה. אצלנו אין פשרות בנושא האיכות. לדוגמה, הסמלים על חולצות התלבושת מודפסים בהדפסת משי שלא יורדת בכביסה".

מונולוג: "ההיכרות האישית ומערכת היחסים הטובה שלנו עם הצרכן היא מאוד חשובה, ברמה הסיטונאית וגם הקמעונאית. אנחנו יודעים מתי ימי ההולדת של הילדים, מכירים את הלקוחות. כל ילד באזור מכיר את החנות, ואנחנו מעודדים את הילדים לבוא אליה כדי שילמדו צרכנות טובה".

אלי הימן
הסמלים לא יורדים בכביסה. אלי הימן (צילום: נירית שפאץ)

בדוק גם

צילום: פוטוליה

יש סיבה לאופטימיות

2016 היא שנה טובה עבור שחקנים חיצוניים לחדור לשוק הצפון אמריקאי. זוהי הזדמנות מעולה עבור בעלי עסקים ישראליים המתלבטים לגבי עשיית עסקים מעבר לים, ואלו צריכים להכות בברזל בעודו חם

צילום: פוטוליה

לקוחות מרוצים מביאים לקוחות חדשים

אתר מידרג, שאסף עד היום 300 אלף חוות דעת של לקוחות אמיתיים על שירות שנתנו 2500 בעלי מקצוע באתר, נותן טיפים איך להדהים את הלקוח ולגרום לו להיות סוכן השיווק הכי טוב שהיה לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *