fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל אור עקיבא: עונה חדשה, תקווה חדשה

הפועל אור עקיבא

לנוכח הכישלונות של העונות האחרונות, בהפועל אור עקיבא מקווים כי העונה הסיפור יהיה אחר לגמרי.

לאחר שנתיים עם המאמן ירון שיש, שמונה לאחרונה לעוזר מאמן בקבוצת הבוגרים הפועל חדרה, במחלקת הספורט של אור עקיבא החליטו לתת את המושכות לצמד המאמנים איציק אוקה וגיא בן שבת, תושבי העיר. השניים שיחקו בשנים האחרונות במועדונים שונים באזור וניהלו את קבוצת הוותיקים שהגיעה בעונה האחרונה לחצי גמר גביע המדינה. באור עקיבא מחזיקים אצבעות כי השניים יביאו הישגים גם לקבוצה המקומית.

הפועל אור עקיבא
הפועל אור עקיבא

בעיריית אור עקיבא ממשיכים להוביל תהליך של בניית תשתית חדשה בענפי הספורט השונים בדגש על כדורגל. מנהל מחלקת הספורט, אורי לוי, יזם מהלך לבנייה מחודשת של המועדון כשסיכם עם אוקה ובן שבת. השניים יצטרפו למחלקת הספורט ויעבדו תחתיו.

לוי אמר השבוע: "כהרגלי במהלך כל השנים, גם בעונה הבאה אני אתמוך בעשייה מחודשת בכדורגל, בתקווה שסוף סוף נדחוף את הענף קדימה. חשוב לי להודות לראש העיר יעקב אדרי שתומך בנו בכל בקשה. אני מאמין שאיציק אוקה וגיא בן שבת, יחד עם כל הצוות החדש/ישן, ייקחו את המועדון קדימה. הפוטנציאל המקומי הוא גדול, ואני מאמין שהפעם נצליח במשימה שלנו להחזיר עטרה ליושנה".

בין השאר ציינו באור עקיבא את הכשרונות הגדולים שצמחו במקום כמו ליאור רפאלוב וערן לוי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות