fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היקף הבנייה באור עקיבא גבוה מהממוצע הארצי

אולי אור עקיבא היא הפתרון למצוקת הדיור בישראל, כי שם דווקא לא מפסיקים לבנות. היקף הבנייה החדשה באור עקיבא גבוה מהממוצע הארצי ועומד בממוצע על 51.3 דירות לכל 1,000 תושבים. כך עולה ממחקר שערך מרכז הבנייה הישראלי על פי נתוני הלמ"ס. ממוצע היקף הבנייה החדשה בישראל עומד על 13.2 דירות בבנייה פעילה על כל 1,000 תושבים.

בבדיקה שהתייחסה לישובים בהם יש כיום מעל 10,000 תושבים ניכרים פערים גדולים בין הישובים בארץ, כאשר בחלק מהישובים יש בניה בהיקף של עשרות דירות עבור כל אלף איש, ובחלק הבניה היא בהיקף נמוך מאד של פחות מדירה אחת לכל 1000 תושבים.

העיר שבה נבנות כיום הכי הרבה דירות ביחס לאוכלוסייה היא באר יעקב, שם נבנות כיום 83.5 דירות עבור כל 1000 תושבים בעיר – יותר מפי 6 מהממוצע הארצי. ראש העין מדורגת במקום השני, ואחרכיה טירת הכרמל.

מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה  המקדמת בימים אילו את שכונת אור ים באור עקיבא שכוללת מעל 3,400 יח"ד חדשות, מציין כי במסגרת הסכם פיתוח יחודי שנחתם מול עיריית אור עקיבא בהיקף של 
כ500 מיליון ₪. העבודות בשכונה יכללו תשתיות על ותשתיות צמודות, פארקים נרחבים קירות וסוללות אקוסטיות הקמת מתקני ספורט ופנאי ועוד.

נטע פלג neta.mag1@gmail.com

צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות