fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק

קוראים לה לינוי, היא בת 25 מאור עקיבא, שמעדיפה שלא להשתמש בשם המשפחה שלה, ואחרי שלא ממש הצליחה בתוכנית ריאליטי החליטה להפוך לזמרת בדרך הקשה והארוכה. יאללה, כפיים
לינוי (צילום: ענבל מסיקה)
לינוי (צילום: ענבל מסיקה)

לפני ארבע שנים השתתפה לינוי באודישנים לריאליטי של ערוץ המוזיקה 24 "אייל גולן קורא לך". היא לא עברה. אבל החליטה שלא להיכנע. מאז ועד היום הספיקה לא מעט.

היא בת 25 מאור עקיבא שלא אוהבת להשתמש בשם משפחתה, ונאלצת בדרך הקשה ולא של הכוכבים ברגע במתגלים בריאליטי, להופיע מעל במות שונות, להוציא לרדיו שני סינגלים כאשר השלישי בדרך ולעבוד על דיסק ראשון שמתוכנן לצאת בקיץ הקרוב.

"אני שרה בעיניים עצומות ומביאה את כל הרגש שיש בי לתוך השירים", היא אומרת, "תוך כדי שירה עולים בי דברים כמו פרידות שחוויתי, האהבה שלי לאמא שחלתה בסרטן והחלימה וכל מיני כאלה. אני שרה כאילו שאף אחד לא צופה בי. החלום שלי הוא להגיע הכי רחוק שאני יכולה עם המוזיקה שלי, אבל אני קצת אאוטסיידרית. יש לי את הדרך שלי בחיים ואני לא מוכנה לסטות ממנה. אם לא אצליח, אז לפחות אדע שהשקעתי במוזיקה למען עצמי, אכניס את הדיסק שלי לאוטו ואשמע את עצמי. בכל מקרה, אדע שהוכחתי לעצמי שאני כן יכולה ועשיתי את מה שאני הכי אוהבת וזה הדבר הכי חשוב".

שרה מול המראה
לינוי משדרת סוג של תום ילדותי שהיא מודעת לו. "אני כבר ילדה גדולה, אבל כולם אומרים שיש לי פנים של ילדה. למרות שאני מבוגרת, עובדת ומממנת את עצמי ואת המוזיקה שלי", היא אומרת, "ואני כבר לא נשברת מכל דבר קטן כמו פעם, כשהייתי מתחילה לבכות אפילו במהלך ויכוח עם חברה. עכשיו קשה לגרום לי לבכות, התחזקתי ולמדתי את החיים מאז שאמא שלי חלתה. אני כבר יודעת שאם אשבר מכל דבר קטן, אז אוי ואבוי לי".

היא אומרת שמאז שהיא זוכרת את עצמה, היא שרה ובעיקר לעצמה, בבית, מול המראה. "כבר בתור ילדה שרתי זוהר ארגוב וישי לוי", היא אומרת, "כי אני חושבת שהזמרים האלה שרים על החיים האמיתיים. אף פעם לא למדתי פיתוח קול, פשוט שרתי".

לעונה הראשונה של התוכנית "אייל גולן קורא לך", הגיעה במקרה. "היה לנו ערב קריוקי אצל ידיד שלי מאור עקיבא, לקחתי את המיקרופון והתחלתי לשיר. אני לא זוכרת מה, אבל זה בטוח היה שיר של אייל גולן, כי הוא אחלה זמר שיודע בדיוק איפה לגעת", היא אומרת, "עצמתי עיניים והתחברתי כמו תמיד לאמא שלי ושרתי. אחר כך כולם פרגנו ושאלו אותי איפה הייתי עד עכשיו, ואז המפיק והחבר אור בן שבת מ'טבסקו הפקות' רשם אותי לתחרות".

לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "חדשות חדרה"

לינוי (צילום: ענבל מסיקה)
לינוי (צילום: ענבל מסיקה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות