fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור עקיבא הודחה מגביע המדינה

הציפיות לא היו גבוהות, בכל זאת באור עקיבא קיוו בסתר ליבם להיות הסינדרלה של גביע המדינה. זה לא הלך כי הם פגשו את הפועל חיפה וחטפו ממנה רביעייה
ייאלצו להסתפק בגביע המחוז. ירון שיש (צילום: איציק בן תורה)
ייאלצו להסתפק בגביע המחוז. ירון שיש (צילום: איציק בן תורה)

 זה היה צפוי, אבל קל מדי עבור יריבה כמו הפועל חיפה. הפועל אור עקיבא הודחה מגביע המדינה לאחר שהפסידה בבית לחיפה בתוצאה 4:0.

אמנם לאור עקיבא תקציב נמוך פי שלושה מזה של חיפה, אבל במועדון עדיין רצו לנסות להיות הסינדרלה של משחקי הגביע. בהנהלת המועדון ביקשו להעביר את המשחק לגבעת אולגה כדי לאפשר לקהל גדול יותר, רובו מחיפה, להגיע למגרש _ ונענו. ואכן כ~300 אוהדי חיפה דחפו את קבוצתם לאורך כל המשחק, בעוד את שחקניו של ירון שיש עודדו צופים בודדים.

ייאלצו להסתפק בגביע המחוז. ירון שיש (צילום: איציק בן תורה)
ייאלצו להסתפק בגביע המחוז. ירון שיש (צילום: איציק בן תורה)

אור עקיבא פתחה את המשחק טוב יותר, וכבר בדקה השנייה זכתה בכדור חופשי מסוכן שחמק מעל השער. דקותיים מאוחר יותר יצאה חיפה למתפרצת לאחר כדור קרן של אור עקיבא, הכדור הגיע לרגליו של רוברט ארחיל, שעבר בקלות את אילן נובחוב וכבש את הראשון. אור עקיבא המשיכה להניע את הכדור ושלטה במשחק, אבל בכל פעם שחיפה הגבירה את הקצב היא כבשה או הגיעה להזדמנויות מצוינות מול השער. בדקה ה~25 כבשה חיפה את השני, לאחר שיוני יוסיפוביץ העביר כדור נהדר לאיתי אוחיון וזה קבע 0:2.

שמונה דקות חלפו ושוב אוחיון היה לבד ברחבת ה~16 של אור עקיבא, לא התבלבל וכבש את השני שלו והשלישי של חיפה. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, ושוב הזדמנות לחיפה. ארחיל קיבל כדור על סף רחבת ה~16, התקדם מעט ובעט מדויק לפינה הימנית של נובחוב, וזה כבר 0:4.  מכאן ועד לסיום חיפה הפגינה את יכולתה החלשה ביותר העונה, לאוהדי חיפה שמילאו את היציעים במגרש באולגה זה ממש לא הפריע לתת תצוגת עידוד מרהיבה שכמוה לא רואים אפילו בליגות הגבוהות.

מנהל מחלקת הספורט בעיריית אור עקיבא, אורי לוי, סיכם את ההופעה של קבוצתו: "חיפה קבוצה טובה יותר עם תקציב גדול יותר. אני גאה כי השחקנים שלנו עשו את המקסימום. עצם ההגעה לשלב הזה, הוא הישג שבאור עקיבא לא זוכרים כמותו הרבה זמן".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות