fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלב נוסף בעבודות על החניון הציבורי הענק ובניין העירייה החדש

סיור בבניין העירייה החדש. צילום: דוברות העירייה
סיור בבניין העירייה החדש. צילום: דוברות העירייה

השבוע נערך סיור של ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, וגורמי המקצוע בשלד מבנה בניין העירייה החדש המתוכנן לקום במקומו של מבנה העירייה הקיים שאינו מאפשר את הגדלתו והנגשתו ובחניון התת קרקעי שיכלול 300 מקומות חנייה נוספים במרכז העיר.

סיור בבניין העירייה החדש. צילום: דוברות העירייה
סיור בבניין העירייה החדש. צילום: דוברות העירייה

בשלב זה שלד הבניין בן השמונה קומות נמצא בשלבי סיום כאשר בהמשך ייהרס מבנה העירייה הקיים ובמקומו תוקם גינה ציבורית גדולה אשר תכלול פינות ישיבה, הצללה ופיתוח נופי נרחב. עלות הפרויקט נאמדת בכמאה מיליון שקלים.

מבנה העירייה החדש נבנה בסטנדרטים של מבני ציבור בינלאומיים אשר מעמידים את צרכיו של התושב במרכז ומאפשרים מתן שירותים בעיר שמספר התושבים בה נמצא בסימן עלייה מתמדת. נושא הנגישות מקבל משנה תוקף בתכנון הנוכחי עם הנגשה לכל קומות המבנה. בנוסף, המבנה צפוי לעודד התפתחות עירונית של עסקים צמודים והתאמתם לשפה העיצובית של מבנה העירייה. כמו כן,  הושם דגש מיוחד על בנייה ירוקה וחדשנית ושימור אנרגיה.

בתום הסיור מסרפרץ:"פרויקט זה הינו מרכיב מרכזי וחיוני בתוכנית הצמיחה של העיר. מדובר בתכנית רב שנתית שמטרתה להפוך את מרכז העיר למרכז עירוני תוסס ופעיל ובמקביל להעלות את רמת החיים, התעסוקה, המסחר, התיירות והבילוי במרכז העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות