fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מייקל ג'קסון הגיע לביקור ברמב"ם

צוות הרופאים בביקור ברמב"ם
שלישי משמאל: ד"ר מייקל ג'קסון (צילום: פיוטר פליטר)

העוברים והשבים ברמב"ם נתקלו היום במראה לא שגרתי: משלחת של כמרים ורבנים בכירים, אשר הגיע לביקור בביה"ח. השילוב הלא רגיל סובב לא מעט ראשים, אולם שמו של אחד הבכירים בקבוצה הצליח לעורר תגובות נוספות: דר' מייקל ג'קסון, הארכיבישוף של דבלין.

בין חברי המשלחת המכובדת ניתן היה למצוא עוד אישים ידועים מעולם נצרות והיהדות: דר' מייקל איפגרייב, הבישוף של ווליץ', מחוז בדרום מזרח לונדון שם בוצע לפני מספר שבועות הרצח הנורא של חייל בריטי, דר' טובי הוורט, מזכיר יחסי הפנים של הארכיבישוף מקנטברי, מנהיג הכנסייה האנגליקנית אשר היה אחד מיוזמי הביקור, הרב דר' רצון הלוי ערוסי, רב העיר קרית אונו וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב דר' דויד רוזן, לשעבר הרב הראשי של אירלנד, וכיום האחראי על יחסים בין דתיים מטעם השדולה היהודית העולמית (AJC), מר עודד וינר, מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, רבי אברהם וייצמן, יו"ר המועצה הדתית בחיפה, מר דוד מצגר, מזכ"ל המועצה הדתית בחיפה והר דוד ברודמן, רבה של סביון.

צוות הרופאים בביקור ברמב"ם
שלישי מימין: ד"ר מייקל ג'קסון (צילום: פיוטר פליטר)

בביקורם פגשו חברי המשלחת את דר' אסתי גולן, סגנית מנהל הקריה הרפואית רמב"ם (משאבי אנוש, ארגון ותשתיות), פרופ' קרל סקורצקי, ראש מינהל רפואה ומחקר בקריה הרפואית רמב"ם, ופרופ' מרים בן-הרוש, מנהלת מחלקת המטו-אונקולוגית ילדים ברמב"ם. השלושה הציגו בפני חברי המשלחת את פניו השונים של בית החולים בתחומי המחקר, הטיפול, הפיתוח והחזון הרפואי של רמב"ם. לאחר מכן סיירה המשלחת המכובדת בבית החולים התת-קרקעי לשעת חירום ע"ש סמי עופר, אשר ישמש בעתות שלום כחניון תת-קרקעי. מבנה זה מעורר תשומת לב ברחבי העולם, בשל ייחודיותו והוא מיועד להיפתח בחודשים הקרובים.

מימין לשמאל: פרופ' קרל סקורצקי, הרב דר' רצון הלוי ערוסי, הרב דר' דויד רוזן, דר' מייקל ג'קסון, הארכיבישוף של דבלין, דר' ג'יין קלמנטס-מנהלת הפורום לשיח בין ישראל לרשות הפלסטינית, מר דוד מצגר, מזכ"ל המועצה הדתית בחיפה, דר' אסתי גולן, גב' קלייר אמוס- יועצת התוכנית לשיח עולמי מטעם מועצת הכנסייה האנגליקנית, מר עודד וינר, אביגיל זוהר- מתאמת המשלחת מטעם רמב"ם, דר' מייקל איפגרייב, דר' טובי הוורט והרב דוד ברודמן.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות