fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבקשים סליחה

רוב הישראלים חושבים שיום הכיפורים נועד לבקש סליחה מחברים, מבני משפחה ואנשים קרובים. האמת היא שביום הכיפורים צריכים לבקש סליחה מריבונו של עולם, כי במהלך השנה, צריך להתנהג כמו שצריך לאנשים הסובבים אותנו. פנינו לידועני הקריות ושאלנו אותם ממי הם צריכים לבקש סליחה
לבקש סליחה זה רטרו. אוזי זולטר (צילום: מיכאל טופיול )
לבקש סליחה זה רטרו. אוזי זולטר (צילום: מיכאל טופיול )

* יואל סולם: "בהתנהלות היומיומית שלי אני לא פוגע באחרים וגם אם זה קורה שלא במתכוון אני יודע לבקש סליחה, לכן השנה אני רוצה לבקש סליחה מעצמי, על כך שלא מצאתי לנכון להקדיש מספיק זמן לטובת מימוש החלומות שלי ואפילו לא יצאתי לחופשה".

* ליאור טרגן: "אני מבקש סליחה, מרעייתי והילדים, על זה שאני נעדר הרבה מהבית, בשל תפקידי הציבורי".

נעדר מהבית. ליאור טרגן (צילום: עצמי)
נעדר מהבית. ליאור טרגן (צילום: עצמי)

* מעיין פטיטו: "הייתי רוצה לבקש סליחה מכל בני המשפחה והחברים, אותם אני מזניחה בגלל עבודה קשה".

* אלי קפלוטו: "הייתי רוצה לבקש סליחה מאלוהים, אם חטאתי או העלבתי מישהו בזדון".

*  עו"ד הדס צור: "אני רוצה לבקש סליחה מכדור הארץ. סליחה בשמי ובשם כל בני האדם. סליחה שזיהמנו את המים, האוויר והיבשה. סליחה שהחרבנו את הצומח ושדדנו את אוצרותיך, סליחה שנבחרי הציבור שלנו שכחו אותך. תודה שאתה כל כך סבלני אתנו".

* שלומי שלתיאל: "אני מבקש סליחה מהאנשים שבאמת פגעתי בלי סיבה, ומי שכן הייתה סיבה לכך שפגעתי, אני מקווה שזאת הייתה פגיעה בול".

פגיעה בול. שלומי שאלתיאל (צילום: עצמי)
פגיעה בול. שלומי שאלתיאל (צילום: עצמי)

* אופיר שפיגל: "ביום הכיפורים אני מבקש סליחה מאשתי והמשפחה. ניהול עסק לוקח הרבה זמן והגידול של החברה בשנה האחרונה גזלה המון זמן משפחתי. אני מבטיח לתקן את הנושא בשנה הקרובה".

* שמעון אגם: "דבר ראשון אני רוצה לבקש סליחה מכל האנשים הקרובים אלי, בעיקר מאשתי, שנטל הבית 'נופל' עליה במרבית הזמן. סליחה נוספת אני מבקש ממי שפגעתי בו בשנה החולפת, שום דבר לא נעשה בכוונה תחילה. גמר חתימה טובה".

* עדי ויצמן אסולין: "הייתי רוצה לבקש מהבנות שלי אלה ואגם הנסיכות שבעקבות פתיחת הסטודיו החדש שלי נאלצתי להיעדר המון מהבית, אבל מבטיחה לפצות אותן וכבר בחופשת סוכות לקחת אותן לחופשה חלומית בחו"ל".

*  מורן גרינברג: "הייתי רוצה לבקש סליחה מההורים שלי והאחים שלי, אם פגעתי בהם או אמרתי מילה שלא במקום, אני מבקשת סליחה ענקית, כי אין כמו משפחה".

*  אוזי זולטק: "אני רוצה לבקש סליחה מאנשים שנפגעו ממני ומההורים שלי, כי זו ברכה לבקש סליחה מההורים ויום כיפור, זה סליחה בקטע של רטרו. צום קל וגמר חתימה טובה שתהא".

לבקש סליחה זה רטרו. אוזי זולטר (צילום: מיכאל טופיול )
לבקש סליחה זה רטרו. אוזי זולטר (צילום: מיכאל טופיול )

*  דלילה חטואל: "אני רוצה לבקש סליחה מהמתאמנות שלי, אותן לקחתי עד הקצה וזה היה כואב ומאתגר"..

* עו"ד יניב לנקרי: "הייתי רוצה לבקש סליחה ממשפחתי היקרה, אשתי מיכל וילדיי עמירם ומתניה, על השעות הרבות שמאוד רציתי להיות איתם, אבל נשאבו למשרד לנוכח האחריות על הלקוחות אף בשעות הקטנות של הלילה. תדעו שאם לא הייתה מונחת על כתפיי אחריות כה כבירה, הייתי יוצא כל יום מהמשרד כבר בחמש. אני בטוח שאתם סולחים לי".

* בועז גולן: "הייתי רוצה לבקש סליחה מעובדת חברת 'הוט', שגרמתי לפיטוריה לאחר שחשפתי בחדשות 0404 הקלטה, בה תועדה אומרת על לקוח שביקש להתנתק מהשירות: 'לקוח בן זונה, מאן מניאק'. למרות בקשתי מחברת הוט שלא יפגעו בפרנסתה, החליטו בחברה לסיים עבודתה. אגב, אני לרגע לא מצטער על הפרסום, מאחר ומאז חודדו לחלוטין נוהלי השיחה והיחס ללקוחות החברה".

התלונן על הוט. בועז גולן (צילום: עצמי)
התלונן על הוט. בועז גולן (צילום: עצמי)

*  אסף מיימון: "אבקש סליחה מהוריי, על היותי בן מורד, שהולך נגד הכללים. אבקש סליחה מאחי ואחיותיי, שלא הייתי סבלני ובקרותי מדי".

* גונן שמר: "אני מבקש סליחה מהקטנצ'יק שלי, שאני לא מצליח לבלות איתו יותר זמן".

*  טליה ממן: "בדרך כלל אני אדם שמבקש סליחה, מיד אחר שפגעתי, אבל השנה הייתה עבורי מלאת שינויים ודרמות. אז אני רוצה לבקש סליחה מהחברים הקרובים שלי ובני המשפגה, שספרו את הכל. שתהיה לכולנו שנה של בריאות, הצלחה והמון אהבה".

* דניאל ציוני: "זו הזדמנות מצוינת לבקש סליחה מהסובבים אותי, שמצליחים לסבול אותי, למרות כל השיגעונות. בנימה אופטימית זאת, אני מאחל לעולנו שנה טובה ומוצלחת, מלאה במוזיקה היסטרית ותכניות הורסות".

*  אלי כהן: "אני מבקש סליחה מבני משפחתי וחברי הקרובים, שבעקבות העשייה הציבורית הרבה, לא הקדשתי להם מספיק זמן איכות. שתהיה שנה טובה".

* ארז הרוש: "רציתי לבקש מילדי ליאון ומיקה בני הארבע, סליחה בשם המדינה והחברה בישראל, סליחה שהם גדלים, בה השנה אין אהבת חינם, ושנאה ואפליה למגזרים אחרים פורחת. סליחה אישית שלי מילדיי ואשתי, שלא הקדשתי להם מספיק זמן השנה של איכות".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות