fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאים לאור

אולם תצוגה חדש, פיצוי מקסימאלי מחברת הביטוח, הנהלה חדשה ומבטיחה בלחם ארז קרית מוצקין והמון מבצעים והנחות שאי אפשר לפספס בעסקי הקריות המובילים

* מבצע חכם בשמש בחסות סופר פארם ק. מוצקין והאגודה למלחמה בסרטן יוצא לדרך. במהלך המבצע יחולקו דוגמיות של קרמי הגנה ליותר מ-700 ילדי קייטנת קרית מוצקין. בהחלט יוזמה מבורכת.

* במאקי מובילים במטבח האסיאתי האמיתי. תוכלו למצוא שם את כל סוגי הסושי הכי משובחים וטריים שיש עם שירות ואיכות ללא פשרות. רונן והו-סאן יפנקו אותכם כיד המלך, אז למי מכם שעדיין לא ביקר במאקי, מומלץ בחום.

רונן והו-סאן ממאקי סושי בר (צילום: עצמי)
רונן והו-סאן ממאקי סושי בר (צילום: עצמי)

* משה ושלומי מהשניצליה שברחוב ויצמן 6 בקרית מוצקין מזמינים אתכם לטעום מהשניצלים הכי טעימים וטריים באזור הקריות. כדאי מאוד.

* בחנות הום סטייל שבמרכז ביג קרית אתא יוצאים עכשיו במבצעים. כל החנות החל מ-40 אחוזי הנחה. במקום מבחר גדול של מגבות, מצעים, שמיכות, כריות שינה, כריות נוי, מפות, שטיחונים וכיסויי סלון. שווה ביקור.

* הכירי את אוראל אילת הבעלים של orel nails -מכון לשיזוף ובניית ציפורניים שתהפוך אותך להכי יפה בעיר. ועכשיו חדש במקום: אקססוריז ותכשיטים של המעצבת classic yael. המדור ביקר, התפנק וממליץ בחום. צלצלו לקבית תור. אורל, טל': 5878280- 054.

* אקולייט מקבוצת שינגוט תאורה השיקו אולם תצוגה חדש עם קונספט ייחודי בתחום התאורה. עם ותק של יותר מ-50 שנה בהתמחות בתאורה, ייצור, ייבוא וייעוץ, תוסיפו ליין חדש וייחודי וזה בהחלט שילוב מנצח.

יעל מור, שיווק וקשרי אדריכלים אקולייט מקבוצת שינגוט תאורה (צילום: עצמי)
יעל מור, שיווק וקשרי אדריכלים אקולייט מקבוצת שינגוט תאורה (צילום: עצמי)

* אל תקנו מזרון או ספת נוער לפני שתתייעצו עם המזרונאי עולם השינה. בעולם השינה המחיר הטוב ביותר, תהנו מתקופת ניסיון לכל סוגי המזרונים, ייעוץ מקצועי ביותר ועכשיו גם מבצעים מיוחדים לקיץ. כל החנות ללא מע"מ, הובלת מזרונים חינם ולילה מפנק מתנת KING KOIL. לעולם השינה אלפי לקוחות מרוצים. היכנסו לחנות וגם אתם תהיו ביניהם.

* הרכב שלכם נפגע מברד? מגיע לכם כסף מחברת ביטוח. באלומה תקבלו ייעוץ חינם לקבלת פיצוי מקסימאלי מחברת ביטוח ויתקנו לכם את הרכב תוך יום אחד בשיטת ואקום PDR ללא צבע ופחחות, וכן השתתפות עצמית נמוכה של מוסך הסדר. תזכרו את השם – אלומה.

* בר.א.פ קאר שטיפת רכב בקריון תוכלו לשטוף את רכבכם בזמן שאתם עורכים קניות בשופרסל, כי יש לכם צוות מיומן, אחראי ותיק שידאג לנקות ולאבזר את רכבכם. בכל שטיפה תקבלו עץ ריח במתנה. במקום יש מבצעים על אביזרי רכב לדוגמה: מצברים ב-30 אחוזי הנחה, ריפודים החל מ-149 שקלים, סט שטיחים ב-99 שקלים, חיישני רוורס ב-199 שקלים ועוד. במקום הכנת רכב למכירה, דיטיילינג וחידוש רכבים, השחרת חלונות, חידוש פנסים ועוד אביזרי רכב והכי חשוב תקבלו שירות מספר אחת מהצוות הזריז והמקצועי.

* האחד ולא אחר, יהודה לוי התארח בפעם השלישית בבר בשר לארוחת צהריים. מה הוא אכל אתם תוהים? אז לוי אכל מנת ספיישל דג לברק ואת המטעם הקבוע שלו – פילה רוסיני בקר עם כבד אווז.

ואפרופו לוי, וזהבית לוי ממכון היופי "זהבית עיצובים" זכתה לביקור בהפתעה של חבר יקר ואיש חשוב מאוד בארוחת צהריים עסקית צהובה במיוחד. יש למה לצפות.

חוזר בפעם השלישית. יהודה לוי בבר בשר (צילום: עצמי)
חוזר בפעם השלישית. יהודה לוי בבר בשר (צילום: עצמי)

* בבזאר התורכי החדש שבעכו העתיקה נפתחה מסעדה חדשה ומעניינת בהנהלת השף עומרי שחר. לא עוד מסעדה שאתם מכירים. במקום תוכלו למצוא חוויה קולינרית, עם תפריט ייחודי שעוד לא טעמתם ממטבח שוק מפנק וטרי.

* מבצעים מדהימים בחודש יולי בבית מרקחת מילו פארם שבמרכז צבר בק.ביאליק. בקנייה מעל 200 ש"ח ממוצרי ווישי, תקבלו 50 ש"ח מתנה לקנייה ממגוון מוצרי בית המרקחת – בשמים, מוצרי טואלטיקה, מוצרי טבע, מוצרי קוסמטיקה ומיכשור רפואי. בנוסף, משקל אדם דיגיטלי רק ב-49.90 ש"ח, זוג מברשות שיניים של אורל בי רק ב-6.90 ש"ח. זו רק דגימה קטנה מהמבצעים. שווה ביותר.

* מברוכ לנירה קציר בעלת לחם ארז בקריית מוצקין, שמנהלת את הסניף ברחוב גושן 55 במקצועיות רבה תוך מתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה על בסיס יומי. נירה מזמינה אתכם לארוחות בוקר בריאות או להתענג על כריכי בריאות טריים ללא חומר משמר. בנוסף, במקום קפה איטלקי משובח, אייס קפה או וניל, מאפים מיוחדים כל בוקר, ארוחות בוקר מפנקות ובריאות ובנוסף לרגל השקת המקום בהנהלה חדשה מבצע – קנה 2 לחמים -קבל כוס קפה איטלקי משובח. החנות מבצעת משלוחים בכל הקריות.

נירה קציר בעלת לחם ארז בקרית מוצקין (צילום: חיים נתיב)
נירה קציר בעלת לחם ארז בקרית מוצקין (צילום: חיים נתיב)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות