fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיסה נעימה

מירי בן שושן פוגשת נוסעת מכובדת במטוס, קרין בן גלים קיבלה הצעת נישואין במקום שהייתם מתים להגיע אליו, ומה הקשר של יהודה לוי לאזורינו? זאת ועוד ברכילות הלוהטת של השבוע בקריות
מיה דניאל (צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ)
מיה דניאל (צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ)

1. תגידו: "הי, מה הולך וזה?" למיה דניאל, רק בת 16 וחצי ועושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות והשתתפה בהפקת איפור ושיער של המאפרת שיר תורג'מן ומעצב השיער דודי תורג'מן. סטיילינג: ספיר טרוצקי.

מיה דניאל (צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ)
מיה דניאל (צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ)

* לכבוד יום הולדתה ה-26, טסה קרין בן גלים עם בנזוגה שחקן הכדורסל איזקאל סקורר, לארץ מוצאו ארגנטינה. כשביקרו במפלי איגואוסו אסה עם בני משפחתו, שלף סקורר טבעת מרשימה ושאל את השאלה. ברור שהיא אמרה לו כן. אז שיהיה בשעה טובה.

* מירי בן שושן עלתה על טיסה מצרפת, לאחר שבילתה בתצוגה העולמית של דיור. כשהתיישבה במחלקה הראשונה, איך לא, לפתע שמה לב שמי שיושבת לידה היא לא אחרת מאשר המעושרת ניקול ראידמן. השתיים התחילו לדבר ולא שמו לב בחלוף 4 שעות, כשנחתו בבן גוריון.

מירי בן שושן במטוס עם ניקול (צילום: עצמי)
מירי בן שושן במטוס עם ניקול (צילום: עצמי)

*  הזמיר רז חזות נסע לאבן מנחם שבצפון כדי לצלם קליפ ללהיט החדש שלו "מעגל". בקליפ המושקע, השתתפו לא פחות מ-16 משתתפים שהגיעו לבריכה יוקרתית. אממה, באמצע הצילומים, הגיח לפתע גבר שצווארו עטוף בצעיף צמר עבה, מה שגרם למשתתפים להתפזר לכל עבר בבהלה, שמא טרוריסט חדר את הגבול מלבנון. לאחר מספר דקות התברר שהאיש הוא תושב היישוב שצווארו נתפס ולא מחבל. המשתתפים שבו אל הבריכה להמשיך בצילומים ובא לציון גואל.

* בשישי זה יקרה ויהודה לוי ושלומית מלכה יאחדו כתובות באופן רשמי ויעברו לביתם החדש בשכונת שינקין בתל אביב. למה זה מעניין אותנו? כי השבוע פגש את בני הזוג מנכ"ל חברת סמגל ערן סייג, לתיאומים אחרונים לארון המטבח החלומי שהזמינו בני הזוג. למרות שחסרים אי אלו רהיטים בדירה, המדור מאחל מעבר קל.

יהודה ושלומית עם ערן סמגל (צילום: יח"צ סמגל)
יהודה ושלומית עם ערן סמגל (צילום: יח"צ סמגל)

* מנכ"ל מכללת תילתן ארז ישכרוב, נסע לאיטליה, לאחר שהמכללה נבחרה על ידי משרד החוץ לייצג את ישראל בתערוכה בינלאומית גדולה. במהלך היום קפץ ישכרוב, יחד עם כתב הערוץ 1 ויקו אטואן לבקר בדוכן האיראני, שם נתקלו בכתבת ערוץ הטלוויזיה הממלכתי של איראן. השניים שהחליפו רשמים עם הכתבת, החליטו לא לוותר לה על סלפי מרגש. אז יופי.

* מלכת היופי לשעבר שני חזן, שמככבת בימים אלה באקס פקטור, השתתפה השבוע באירוע ההשקה של מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב רושה". אממה, באותו היום היה חם לוהט ומיד כשהגיעה, התייצבה בעמדת המילק שייק וביקשה את השייק הקר ביותר. כשהברמן שאל אותה באיזה טעם תרצה את השייק, התלבטה חזן, אך לבסוף סחה: "את מה שנראה לך הכי טעים". הכי מלכה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות