fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדיווה חגגה יום הולדת

חגגה יום הולדת בגדול. מזל טוב לרבקה אלפסי צילום: מאיר לחיאני
חגגה יום הולדת בגדול. מזל טוב לרבקה אלפסי צילום: מאיר לחיאני

חלי אפרת גנות, מנחת סדנאות צחוק ביחד ומחותנת שלה יאן מהחנות יאן של מתנות, נרתמו לטובת עמותת ילדים מחייכים. חלי, הידועה בנתינתה ובתרומתה לחברה, הדביקה את יאן בחיידק וביחד הן משווקות לקראת חג החנוכה הקרב ובא.

נרות איכותיים לא נוטפים תוצרת המפעל השיקומי "מאור ישראל". את הנרות ניתן לרכוש בחנות יאן של מתנות הרב קוק 40 ק.מוצקין במחיר של 15 שקלים בלבד. הכסף מוקדש כולו לילדי העמותה. "החיוך של הילדים שאין לו מחיר, זו התמורה שלנו", הן אומרות. יישר כוח.  יאן של מתנות ונרות חנוכה לעמותת ילדים מחייכים  צילום: זהבה אורן

משפחת אליהו נהנו מפיקנטו חדשה שרכשו בקיה צפון של אילן נחימוב. מנהל האולם שמוליק חיים העניק להם את המפתחות צילום: עומר מקיה
משפחת אליהו נהנו מפיקנטו חדשה שרכשו בקיה צפון של אילן נחימוב. מנהל האולם שמוליק חיים העניק להם את המפתחות צילום: עומר מקיה

תתחילו לשנן. מי לא התגעגע למכולת של פעם? אותה מכולת שהיינו רגילים לרדת אליה בבוקר ולקנות את החלב והלחם הטרי בפיג'מות. בעידן המגה סופרים שנפתחים בלי סוף, הלכו ונעלמו המכולות של פעם. בדיוק לנישה החסרה הזו נכנסת המכולת בקק"ל. סוג של מיני סופר שכונתי, שיש בו הכל, והוא מעניק ללקוחותיו חוויית קנייה ייחודית בעיצוב רטרו מיוחד, והכל במחירים מפתיעים במיוחד. נכון, זו רק "מכולת", אבל ענקים במבצעים. את הפרויקט המיוחד הגו והוציאו לפועל הבעלים רום ברוקנר, יניב בן אלי וארז.

מחפשים ריהוט לבית? עכשיו בברוכאל סניף יוסף לוי באזור התעשייה קרית ביאליק כל החנות בלי מע"מ. במקום מבחר גדול של חדרי שינה, ארונות, סלונים, מזנונים, חדרי ילדים, מזרנים ובקיצור כל הריהוט לבית במחירים משתלמים. לדוגמה: חדר שינה קומפלט כולל מזרן עמינח רק ב-4290 שקלים. שווה ביקור.

נינה גולן מתחדשת בקולקציה חורפית מהממת בבוטיק יהודית סטיילינג
נינה גולן מתחדשת בקולקציה חורפית מהממת בבוטיק יהודית סטיילינג

בבוטיק האסתטיקה והיופי SLIM&BEAUTY יוצאים במבצע חד פעמי: שלושה טיפולי הצרת היקפים מותניים/בטן/ירכיים עד כשישה ס"מ פחות בהיקף. הטיפול אינו פולשני ובטוח, נעשה עם מכשיר ייחודי ULTRASHAPE. הפעולה ייחודית לבוטיק. עלות שלושת הטיפולים רק 1350 ש"ח במקום 5000 ש"ח. המבצע עד 20 בחודש. שווה ביותר.

ברכות לענבל ואלעד אלימלך שהתחתנו באולמי כינורות צילום: ליאור צלמים
ברכות לענבל ואלעד אלימלך שהתחתנו באולמי כינורות צילום: ליאור צלמים

במשרד קארן שיווק נדלן הממוקם באחי אילת 35 מציעים פתרונות לכל מי שחפץ לבצע תוספות בדירה קיימת, רכישה של נכסים יד 2, רכישה מקבלנים ושיווק נכסים. יש לנו היצע גדול של נכסים שונים ומגוונים והכול מתבצע תוך מתן ייעוץ והתאמה אישית לכל לקוח. אנחנו מאמינים שהיופי הוא לא רק בעיני המתבונן, אלא במקצוענים שמטפלים בו.

עו"ד גיא אופיר המתמחה בדיני משפחה וירושה מקרית מוצקין, השתתף השבוע בפאנל שעסק בדיני משפחה וירושה בראשותו של שופט בית המשפט לענייני משפחה בקריות, אריה נאמן ופרופ' יחיאל קפלן, מרצה בכיר לדיני משפחה וירושה באוניברסיטת חיפה. הכנס התקיים במסגרת סיכום שנת המשפט תשע"ה ונערך באוניברסיטת חיפה. עו"ד אופיר הרצה בעניין החידושים שאירעו בשנת המשפט הקודמת מנקודת מבטם המקצועית של עורכי דין לענייני משפחה ונתן כלים ליצירת חלוקה צודקת יותר של הרכוש המשותף.

זהבה אורן מנהלת משרד מנכ"ל ברוסמן צילום: סלפי
זהבה אורן מנהלת משרד מנכ"ל ברוסמן צילום: סלפי

בשישי האחרון במועדון הסול בקריות הופיעה הזמרת חני B ולהקתה. היה ערב מלא אנרגיות ומוזיקה טובה. אין ספק שמועדון הסול בניהולו של הזמר שמוליק אביר העלה בגדול את רמת האמנים והמועדונים באזור.

מ.ט.י גליל מערבי קריות יוצא ביוזמה מיוחדת יחד עם עמותת לתת עתיד – פיתוח יזמות זעירה לעידוד אוכלוסייה שנמצאת במצב סוציואקונומי נמוך בהקמה או פיתוח של עסק זעיר. אלו המעוניינים לפתוח עסקים בארץ ויימצאו מתאימים יוכלו לקבל הלוואה של עד 40 אלף שקלים בתנאים מיוחדים.

רשת מרכז המזון, סניפים ירכא ונצרת עלית חוגגת 22 שנה, הלקוחות מרוויחים וזו סיבה למסיבה. הרשת חוגגת עם המון מבצעים והנחות שיימשכו עד סוף חודש נובמבר. מרכז המזון, סניפים ירכא ונצרת עילית, הקנייה החכמה והזולה בצפון. לקנות בארץ, להרגיש בחו"ל. פתוח שבעה ימים בשבוע.

 ד"ר ענת פאפורה בעלת רשת מרפאות שיניים עם מיטב המומחים בקריות ובחיפה וד"ר יונס פריודונט מומחה במרפאתה של ד"ר ענת פאפורה. צילום: דורית חן
ד"ר ענת פאפורה בעלת רשת מרפאות שיניים עם מיטב המומחים בקריות ובחיפה וד"ר יונס פריודונט מומחה במרפאתה של ד"ר ענת פאפורה. צילום: דורית חן

 

 הופעה נהדרת. חני B ולהקתה מופיעים במועדון הסול בקריות צילום: G צלמים
הופעה נהדרת. חני B ולהקתה מופיעים במועדון הסול בקריות צילום: G צלמים

אם יצאת לשופינג במרכז ביג ובא לך לשבת לשתות קפה ולטעום עוגיות תוצרת בית או לאכול כריך מצוין, קפה STAR BAKE נפתח זה מכבר בדרך חיפה מול שוק הקריות לשעבר. מדובר בפינת חמד של ממש עם תערוכת תמונות מתחלפת באווירה חמימה ושירות ללא תחרות. בעלת המקום דפנה כהן תפנק אתכם  במבחר מטעמים שהיא מכינה במקום: כריכים צמחוניים, כריכים עם נבטוטי מאש מלווה במטבלים עבודת יד (והלחמניות חמות רק יצאו מהתנור), מרקים טעימים ומתחלפים מדי יום. ניתן לקחת הביתה מבחר מאפים מתוקים ומלוחים, ואפשר גם  לעשות אירועים קטנים ומפגשים עד 20 איש בהזמנה מראש כמובן. בהחלט שווה קפיצה.

חדש בקרית אתא. מתחם של  שטיפת רכב, פנצ'ריה ואביזרי רכב בתחנת הדלק דור אלון, בהנהלתו של יאיר כוכבי. והשבוע מבצעים לרגל הפתיחה לדוגמה: מבחר מצברים חדשים וולטה החל מ-40 שקלים, סט 4 צמיגים החל מ-700 שקלים ועוד. שטיפה במכונה עם טכנולוגיה חדישה פלוס שטיפה ידנית, שירות ומקצועיות מעל הכל. אתם מוזמנים. רחוב זבולון 37 ק.אתא.

בקניון עזריאלי קרית אתא, ממשיכים את שבוע השופינג הישראלי עד יום שלישי הקרוב( 17.11).  קונים ב-249 שקלים ובוחרים  מתנה ייחודית מתוך היצע מרהיב של 18 מתנות לבחירה.
בין המתנות:  חולצת בייסיק לנשים וגברים ברשת פוקס,  מטרייה מתקפלת בניו פארם,  משקה טריקולנד בקפה גרג, צעיף פליז ברשת זיפ,  מניקור אקספרס או שיזוף במכונת שיזוף ב- PM אקספרס, תיק צד לנשים ברשת סקופ,  מרק בתוספת לחם וחמאה בארומה,  ספל עם תמונה בעיצוב אישי ברשת הלד, רביעיית פלייסמנטים  או שלישיית מגבות במארז רשת ורדינון,  נעלי בית לגברים ונשים ברשת טו גו,  חלוצת מעבר לילדים ברשת  גולף קידס,  חליפת פוטר לילדים ברשת סולוג,  צעיף אופנתי ברשת ספרינג,  שמיכה מפנקת ברשת אפרודיטה,  משקפי קריאה למבוגרים או משקפי שמש לילדים באירוקה, תבנית מאפינס או קערה להגשה ואפיה ברשת נעמן, כרטיס להצגת תיאטרון מחפשים אהבה, קפה ומאפה גדול או עוגת פס במאפה נאמן.
פתחה את פנינת החמד קפה STAR BAKE דפנה כהן  צילום: זהבה אורן
פתחה את פנינת החמד קפה STAR BAKE דפנה כהן צילום: זהבה אורן

בא.ד. שפע קרמיקה, רשת חנויות הקרמיקה בסניפים נהריה וחלוצי התעשייה  בצומת קרית אתא, מכינים לכם מבצעים לקראת סוף השנה, אז שווה להזדרז להגיע  וליהנות ממבצעים על מגוון ארונות מקלחת בשלל גוונים ומידות והכל מעץ מלא, ארונות בסגנון וינטג' ואלגנט, מבצעים על כל מגוון המקלחונים בכל המידות  והדוגמאות, מוטות פינוק, בריקים לקירות פנים וקירות חוץ, קרמיקה וגרניט פורצלן במחירים שאסור לפרסם. עוד חשוב הוא שהיום תוכלו לקבל את עיצוב הבית על ידי מעצבת פנים שתספק לכם שירותים מקצועיים ואדיבים.

רבקה אלפסי מהבוטיק המוביל בקריות חגגה השבוע יום הולדת 33. חברתה הטובה הכוהנת הגדולה של שמלות הכלה נירית המעצבת הפתיעה אותה יחד עם כל צוות העובדים בספא בראש הנקרה. משפחתה של רבקה לקחו את כלת האירוע למסעדת דגים יוקרתית במדינת תל אביב. אתר בלינקר מצטרפת לברכות עד 100 כ-20 ועוד המון שנות עשייה.

 טיפול מקצועי, ייעוץ והתאמה ללקוח. קארן ממשרד קארן שיווק נדל"ן  צילום: סלפי
טיפול מקצועי, ייעוץ והתאמה ללקוח. קארן ממשרד קארן שיווק נדל"ן צילום: סלפי

המדור מפרגן בתמונה לזהבה אורן, מנהלת משרד מנכ"ל במעדני רוסמן בחלוצי התעשייה.  היפה הזו תפוסה ובזמנה הלא ממש פנוי היא גרפיקאית. ולכם הלקוחות נשאר לעקוב בעיתון כמדי שבוע וליהנות ממבצעים חמים ושווים במיוחד ברשת מעדני רוסמן.

נינה גולן, אשת העסקים, היזמית, הפעילה חברתית והבעלים של מרכז בריאות ואסתטיקה לכף הרגל נצפתה השבוע בבוטיק יהודית סטיילינג מחדשת

קולקציה מהממת לחורף. בנות, שימו לב, כבר השבוע גשם של מבצעים בבוטיק, עד 50 אחוזי הנחה על כל אופנת  חורף 2015/16 ובנוסף הגיעה קולקציה של בגדים מבית ג'סט לוקינג. כמו כן תוכלו ליהנות ממבצע על כל דגמי "הגרה".

יאיר כוכבי ויובל אלקובי במתחם החדש של שטיפת רכב תאיר אור צילום: איריס ביבי
יאיר כוכבי ויובל אלקובי במתחם החדש של שטיפת רכב תאיר אור צילום: איריס ביבי

קני פריט וקבלי פריט שני במתנה.  יש גם כפל מבצעים. יהודית לא תיתן לך להירטב בגשם ומפנקת אתכם גם במטרייה מתנה. פרטים נוספים בעכבר שמצורף להד הקריות.

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, פותח את סופי השבוע באירוע  של שישי Live – בילוי של שישי בבוקר החל מהשעה 10:00, עם הופעות של להקות קאברים , בשילוב דוכני אוכל לקנייה במקום ולקנייה הביתה, דוכני יין ועוד, באווירת מדרחוב רגועה ונעימה, כדי להתחיל סופשבוע רגוע ונעים.  ביום שישי (היום) תופיע להקת יציאת השבוע – הרכב קאברים, בהופעת רוק חזק, דינאמי ופעיל מאוד הכולל קלאסיקות רוק רבות ומשובחות מכל הזמנים.

כדאי לכם להכיר - המכולת ברחוב קק"ל צילום: רום ברוקנר
כדאי לכם להכיר – המכולת ברחוב קק"ל צילום: רום ברוקנר

מרכז BIG צ'ק פוסט מפנק את קהל לקוחותיו ויוצא ביריד מכירות הספרים יחד עם רשת סטימצקי. אוהל גדול יוקם בכניסה למרכז ואליו מוזמן הקהל הרחב להגיע וליהנות מיריד ספרים ענק, מלא בספרים, סיפורים והפתעות לכל המשפחה ואף ליהנות ממבצעים על ספרים ממגוון הז'אנרים ובהם: ספרי ילדים, ספרי מתח ועוד. יריד הספרים יתקיים בין התאריכים 12-21 בחודש.

חגגה יום הולדת בגדול. מזל טוב לרבקה אלפסי צילום: מאיר לחיאני
חגגה יום הולדת בגדול. מזל טוב לרבקה אלפסי צילום: מאיר לחיאני

עוד בביג צ'ק פוסט: מבצעים שאסור לפספס בסופר פארם. הסניף יוצא בחגיגת מבצעים ייחודיים רק לו. במסגרת זו, יוצעו מגוון של מוצרים בהנחות גדולות ובהם מוצרי תינוקות, מוצרי איפור, טיפוח, בישום ועוד. כמו כן, באופן בלעדי לסניף סופר פארם במרכז BIG צ'ק פוסט, כל הרוכש בסכום של מעל 79 שקלים בסניף יקבל הטבה של 10 אחוזים הנחה ברשת לנדוור.

ענבל ואלעד אלמליח מקרית חיים, הוא עובד בעיריית חיפה, היא בבית הספר מגינים, נישאו בחתונה מרשימה באולמי כינורות. מיד לאחר הסלואו, החברים והמשפחה הפתיעו את הזוג בריקוד מיוחד שהכינו, לצלילי השיר של עומר אדם "היא רק רוצה לרקוד". אחרי הריקוד, די ג'יי גולדי סחף את כולם לרחבה עד הבוקר.

מכשיר חדש להצרת היקפים בשיטת גלי הרדיו הוכנס לפעילות במרפאת כללית אסתטיקה קריון. רשת כללית אסתטיקה החלה בימים אלה בהפעלתו של מכשור חדיש ומתקדם בפיקוח רפואי הפועל בשיטת גלי הרדיו המייצרים חום עמוק שמשפיע על העור ורקמות השומן שמתחת לעור. הטיפול מסיר רעלים שנמצאים בתאי השומן, מגביר את מחזור הדם, מייצר קולגן חדש  בעור וברקמות התת עוריות והופך את העור לגמיש יותר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות