fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבק כוכבים

מנכ"ל חוצות המפרץ חיים חורש הגיע לקוקטייל על השטיח האדום שנערך לאיילת זורר בפרמיירה בישראל לרגל צאת סרטה החדש איש הפלדה - "סופרמן"
איילת זורר
איילת זורר (צילום אסף לב)

אמש (יום שני) צעדו מיטב אנשי העסקים, בכירי המשק ובכירי ענף האופנה, לצד כוכבים מפורסמים, על השטיח האדום, באירוע שערכה חברת האופנה גולברי, כמחווה לפרזנטורית המותג: איילת זורר, לרגל צאת הסרט החדש בו היא מככבת: "איש הפלדה" (סופרמן).

לאחר שהספיקה בשבוע שעבר, לצעוד בניו יורק על השטיח האדום יחד עם הכוכבים: ראסל קרואד, איימי אדמאס, קווין קוסטנר ועוד, נחתה אמש (יום שני) בישראל לשלושה ימים בלבד, להשקת הסרט בישראל.

יעקב, משה ודוד גולברי, מבעלי חברת גולברי סגרו את מתחם יס פלנט החדש בראשון לציון אליו הזמינו כ- 500 אורחי vip של החברה שנהנו מקוקטייל בסגנון הוליווידי שנערך על השטיח האדום, וצפייה ראשונה בסרט.

"אמא של סופרמן", הלא היא איילת זורר, הפרזנטורית של גולברי כבר שבע עונות, הגיעה חמושה בשמלת ערב יוקרתית, שעוצבה לה במיוחד ע"י מעצבי הבית של החברה. זורר סיפרה למשפחת גולברי שהגיעה לישראל יישר מצילומי סרט הוליוודי חדש The Last Knights של הבמאי היפני קזואקי קיריה, בו היא מככבת לצידם של מורגן פרימן וקלייב אואן.

הגיעו לצעוד על השטיח האדום ולהנות מאבק כוכבים: חיים חורש מנכ"ל חוצות המפרץ, אבי לוי – מנכ"ל קבוצת האחים עופר שהגיע עם בת זוגתו אילנית, משה רוזנבלום – מנכ"ל קבוצת קניוני מליסרון שהגיע עם רעייתו עו"ד עירית רוזנבלום והבת, עמוס שפירא עם בת זוגו ליאת נויבירט, חן ועדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם, לי גרנבאו שהגיע שבועיים לפני החתונה עם עומר דנקר, שרגא ברוש – נשיא התאחדות התעשיינים, רונן אשכנזי – מבעלי גזית גלוב, עפרה רייף שהגיע עם הבן החייל טל ועם דידי, עו"ד קרן נהרי ובעלה עו"ד תמיר גילת, אבינועם ברוג, ארנון תורן מנכ"ל קניני עזריאלי, מוטי סלע, אבי בלו, גבי אדרי, דן תאורי, סוכן האומנים בועז בן ציון עם רעייתו קטי והבת מורן, שמואל עטיה, ישראל יעקובי, חי גליס, ניסים יניב, איש העסקים איציק גולברי ראש מועצת קדימה – צורן, דניאלה ודודי ורניק ועוד.

משה גולברי וחיים חורש
משה גולברי וחיים חורש (צילום: אסף לב)
איילת זורר
איילת זורר (צילום אסף לב)

 

לילך סונין
לילך סונין
קארין בן גלים
קארין בן גלים
קארין ורחלי בן גלים
קארין ורחלי בן גלים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות