fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציון אדירי מתמודד ברשימת העבודה לכנסת

ציון אדירי תושב קרית מוצקין הבעלים של "אדירי נכסים" מכוון לכנסת. אדירי: "בכוונתי לפעול למען בעלי צרכים מיוחדים, דוגמת ילדים אוטיסטים, ילדים הסובלים מתסמונת אספרגר, לקויי למידה ואחרים"
ציון אדירי
ציון אדירי (צילום: בועז- סטודיו נהריה)

חבר מפלגת העבודה בקרית מוצקין, ציון אדירי, יו"ר הפורום החברתי הארצי של מפלגת העבודה הודיע על על מועמדותו לכנסת ה-19. אדירי, בן 41, נשוי ואב לשניים. מנכ"ל ובעלים של משרדי הנדל"ן "אדירי נכסים" ומבעליה של חברת "מוניות והסעות הקריון".

לדבריו זה הזמן לעשות שינוי גדול: "כמי שפועל בשטח זה שנים רבות, אני סבור כי הדגשים הנכונים של מפלגת העבודה חייבים להעניק ביטוי לנושאים החברתיים-כלכליים לסוגיות הביטחוניות-מדניות ולביטחון התעסוקתי המלא של האנשים הצעירים והאזרח מן השורה".

ציון אדירי
קידם שלוש הצעות חוק. ציון אדירי (צילום: בועז- סטודיו נהריה)

 אדירי,פועל לקידום חקיקה חברתית ענפה וכן בנושאים שבין האזרח לגורמי הממשל על מנת לתקן ולשפר את הנושאים הביורוקרטיים הפוגעים בזכויות הפרט. לזכותו של אדירי שלוש הצעות חוק חברתיות,שהוגשו על ידי יו"ר המפלגה ח"כ שלי יחימוביץ ובתמיכתה ובניהן  חוק תיקון שכר למתמיינים במרכזי ההערכה, חוק שקיפות מידע מאגרי רכב וחוק המתייחס לחובת דיווח מעסיק.

אדירי: "בכוונתי לחזק ולהעצים קבוצות מוחלשות בחברה הישראלית ולפעול למען בעלי צרכים מיוחדים, דוגמת ילדים אוטיסטים, ילדים הסובלים מתסמונת אספרגר, לקויי למידה ואחרים".

 אדירי נהנה מתמיכתם של חברי הכנסת היוצאת ומתמיכה רחבה של חברי המחוז בקריות ובחיפה . יצוין כי הוא שימש כעוזר הארגוני של מזכיר המחוז ישראל סביון בשנתיים האחרונות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות