fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין עדכנה את האפליקציה לסמארטפונים

באפליקציה החדשה ניתן מהיום גם לבצע תשלומים לעירייה, לגלוש באוסף התצלומים העירוני, להתמצא טוב יותר במפות העיר ולקבל הודעות אישיות
צילום מסך מתוך האפליקציה (צילום: דוברות)
צילום מסך מתוך האפליקציה (צילום: דוברות)
צילום מסך מתוך האפליקציה (צילום: דוברות)
צילום מסך מתוך האפליקציה (צילום: דוברות)

בעלי סמארטפונים עם מערכות הפעלה של אפל או אנדרואיד יכולים להוריד או לעדכן את האפליקציה החדשה של עיריית קריית מוצקין, שעוצבה ברוח מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט – Windows 8.

החידושים באפליקציה המשודרגת הם שירות התשלומים העירוני, גלישה באוסף התצלומים של העיר מוצקין, מפות עירוניות מעודכנות והיכולת לקבל הודעות אישיות מיחידות העירייה. הקישורים לאתר הבית של מוצקין, לערוץ היוטיוב ולדף הפייסבוק העירוני שודרגו אף הם.

לפני למעלה משנה הושקה האפליקציה הסלולרית של קרית מוצקין. עד כה הורידו אותה למעלה מ-1,000 תושבים. באמצעות האפליקציה ניתן להתקשר למוקד העירוני ולכל יחידות העירייה. התושב יכול לפתוח קריאה חכמה למוקד העירוני באמצעות המצלמה במכשיר ולהפנות את גורמי הסיוע העירוניים לנקודת היעד באמצעות ה-GPS שבמכשיר. הטכנולוגיה החדשה מסייעת לגורמי הפיקוח והביטחון להגיע בתוך זמן קצר לאזור היעד או לאדם שחש במצוקה.

מנהל אגף התקשוב, צבי אבישר: "בכל שאלה הנוגעת לתפעול האפליקציה או הצעה לשיפור ניתן לפנות לאגף התקשוב בעירייה".

את האפליקציה ניתן להוריד באפסטור או דרך האתר אייטונס לבעלי מכשירים של אפל, או דרך גוגל פליי לבעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות