fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משכנות אמנים: נותרו דירות אחרונות בפרויקט מחיר למשתכן ללא הגרלה

ליו"ר הוותיק יצחק קפלן, שקבוצתו אליצור כרמיאל הבטיחה את מקומה עונה נוספת בליגת העל, נמאס מהתעלמות הרשות המקומית מבקשתו להגדיל את התמיכה התקציבית * קבוצת הנערים העפילה לבית העליון ותתמודד על אליפות המדינה
סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי
סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי

בשורה טובה לזכאי משרד הבינוי והשיכון. חברת סלע בינוי מתכוננת למכירת הדירות האחרונות שנותרו בפרויקט מחיר למשתכן, בקרית מוצקין SELE SKY, למכירה ללא הגרלה. הכוונה היא שהזכאים יוכלו לקנות את הדירות במחירי "מחיר למשתכן", ללא הגרלה, אלא לבחור את הדירה המתאימה להם, בקומה המתאימה להם, ולשלם מחיר של "מחיר למשתכן".

פרויקט Sela Sky, של חברה "סלע בינוי", שבשכונת משכנות אומנים בקרית מוצקין נמצא בשלבי ביצוע של 2 מגדלים בני 30 קומות כל אחד, בסטנדרט בניה גבוה. בין הדירות שנותרו למכירה, במסגרת "מחיר למשתכן" הן דירות 5 חדרים 120 מ"ר עם 14 מ"ר מרפסת מחסן וחניה, במחיר של החל מ1.23 מיליון שקלים. על פי נתוני האוצר ורשות מקרקעי ישראל, המחירים משקפים הנחה בשיעור של כ-30% ממחיר השוק. הפרויקט נמצא בשלבי ביצוע וצפוי להיות מאוכלס כבר במרץ 20.

סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי
סלע sky במשכנות אמנים הדמיה באדיבות סלע בינוי

שכונת משכנות האמנים תוכננה במטרה ליצור מרחב מחיה אטרקטיבי ונגיש, בשכונה יוקרתית אשר תתאפיין בפסיפס מאוזן של מגדלי יוקרה בשילוב עם בניה נמוכה. הפיתוח הסביבתי החכם של השכונה יוליד שילוב ייחודי של נוף אורבני בלב שכונה ירוקה, שבילים רבים אשר יאפשרו מעבר בטוח להולכי רגל לכל אחד מהפארקים המדהימים הנמצאים בשכונה מבלי להיתקל בדרכם בכבישים וכלי רכב.

השכונה נהנית מנגישות מרבית לדרכי הגישה המרכזיות לצפון ומרכז הארץ. תושבי השכונה נהנים מגישה נוחה ומהירה לכביש החוף (כביש מס' 2) ולכביש חוצה קריות (כביש מס' 22).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות