fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין יכולה להתחיל להתכונן לעונה הבאה

אחרי הניצחון הגדול של מכבי מוצקין על הפועל רעננה קיוו בקבוצה להמשיך במומנטום ולתת בראש גם למוליכה מכבי רעננה. זה היה קרוב, אבל הסתיים בהפסד 89:80
הצטיין במשחק, זה לא הספיק. מאור עמר (צילום: איסר רביץ)
הצטיין במשחק, זה לא הספיק. מאור עמר (צילום: איסר רביץ)

לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר על הפועל רמת גן יצאה השבוע מכבי מוצקין, במורל גבוה ועם תקוות להמשיך להפתיע, למשחק חוץ קשה נגד מוליכת הטבלה החדשה – עירוני רעננה. מוצקין נוצחה 89:80, וגם אחרון האופטימיים בקבוצה יודע שעכשיו רק נס גדול עשוי להחזיר אותה לתמונת העלייה לליגה הלאומית.

רעננה פתחה טוב את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:28. יכולת טובה של מאור עמר ושלשות של עמית וייס וטל פרסלני השאירו את מוצקין בתמונה.

הצטיין במשחק, זה לא הספיק. מאור עמר (צילום: איסר רביץ)
הצטיין במשחק, זה לא הספיק. מאור עמר (צילום: איסר רביץ)

הרבע השני התנהל בשליטה מוחלטת של רעננה, שהבינה שהיא חייבת לסגור טוב את פרסלני, כדי להוציא את העוקץ ממשחק ההתקפה של מוצקין, אך פרסלני, למרות השמירה האישית, המשיך לתת בראש ו-5 נקודות רצופות שלו גרמו לצמצום פער גדול. גם כך רעננה ירדה להפסקה ביתרון משמעותי 37:49.

מוצקין פתחה מצוין את הרבע השלישי, הרבה בזכות העובדה שליעד פורמן נכנס לעניינים, גם עמר בלט בדקות הללו, ופרסלני המשיך להלום – שתי שלשות רצופות שלו נתנו תקווה למוצקין, שצמצמה את ההפרש עד מינוס שלוש בלבד – 62:59.

ברבע האחרון מוצקין המשיכה במומנטום החיובי. שלוש דקות לסיום לוח התוצאות הראה שוויון 74:74. עבירה חמישית של פורמן עצרה את המומנטום ורעננה החלה לקלוע באזור הצבע. אבי נניקשווילי החטיא שלשה, אך שלשה מטורפת של וייס השאירה את מוצקין במשחק. וייס, שהמשיך ביכולת המצוינת משבוע שעבר מול הפועל רמת גן, סחט עבירה וקלע פעמיים, רק 80:83 לרעננה, 40 שניות לסיום המשחק. עד הסיום מוצקין ניסתה לקלוע שלשות והחטיאה, כולל החטאות מקו העונשין, ומנגד המקומיים קלעו שש נקודת ברציפות וניצחו 80:89.

בתום המחזור ה-11 המאזן של מוצקין עומד על שישה ניצחונות, ארבעה הפסדים ומשחק חסר. שתי המובילות, מכבי רעננה והפועל רמת גן עם הפסד בודד, לרעננה עשרה ניצחונות, לרמת גן תשעה ומשחק חסר.

קלעו למוצקין: טל פרסלני 22, ליעד פורמן 20, מאור עמר 13, עמית וייס 10, אסף רוטנשטיין 8, גיא בר שלום 4 ואבי נניקשווילי 3.

מאמן מוצקין ירון אריאל מסכם את המשחק: "הפסדנו את המשחק על הדברים הקטנים, החטאות מהקו ברגעים קריטיים, ריבאונד התקפה של היריב שהפך לסל. חבל כי הצלחנו לחזור מפיגור של 12 נקודות במחצית לשוויון, שלוש דקות לסיום, ולא הצלחנו להשלים את המהפך. רעננה היא קבוצה מצוינת, מאוד מתסכל. ממשיכים הלאה".

המשחק הקרוב של הקבוצה, במסגרת המחזור ה-12, הוקדם למוצאי שבת ויתקיים באולם אבישי בקרית מוצקין בשעה 19:00.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות