fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: מועצת הנוער עיצבה סטיקר שגרף את הפרס הראשון

מועצת הנוער בקרית מוצקין עיצבה סטיקר שמסביר כי בני הנוער כיום מאוד מחוברים לטכנולוגיה, ומוסחים בקלות בזמן הנהיגה
הסטיקר המעוצב של מועצת הנוער בקרית מוצקין (צילום: דותן בק)

מועצת הנוער העירונית של קרית מוצקין זכתה במקום הראשון במחוז בתחרות עיצוב סטיקרים לעידוד התנהלות בטוחה בדרכים. מועצת הנוער העירונית חשבה, עיצבה, הכינה, צילמה וערכה סטיקר ובו מסר על התנהלות בטוחה בדרכים. הרעיון מאחורי הסטיקר הוא שבני הנוער כיום שמאוד מחוברים לכל הטכנולוגיה מוסחים בקלות בזמן נהיגה.

הסטיקר המעוצב של מועצת הנוער בקרית מוצקין (צילום: דותן בק)

התחרות הנה יוזמה של מועצת התלמידים והנוער הארצית בשיתוף עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. צוף ישראלי, דוברת המועצה סיפרה כי "הושקע בתהליך הרבה מאוד זמן והיו שותפים בו הרבה מאוד חברים מהמועצה. קבוצה גדולה של חברי מועצת הנוער ישבו והגו רעיונות. חברת מועצת הנוער, שיר רינגל , תלמידת יב' בתיכון אורט, מצולמת בסטיקר יחד עם אחותו של חבר מועצת הנוער- יהונתן הולינס, מתנועת הנוער עזרא.

על הצילום והעיצוב אחראי דותן בק, חבר מועצת הנוער ותלמיד יב' בתיכון אורט. מנהל אגף החינוך בעירייה, אייל אורן, ברך על היוזמה והזכייה: "אני מחזק את הנוער שלנו על המודעות והסטיקר עם המסר הברור שזכה במקום הראשון. הלוואי וזה יהיה עוד צעד בדרך למיגור תופעת השימוש בטלפונים סלולריים והסחות דעת שונות בזמן הנהיגה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות