fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כורדני: עוד פרויקט ב"מחיר למשתכן" יוצא לדרך

חברת עמרם אברהם תבנה 110 דירות בבניינים של חמש קומות עם תמהיל דירות מגוון         
אלון עמרם (צילום: יח"צ)
אלון עמרם (צילום: יח"צ)

חברת הנדל"ן עמרם אברהם זכתה במכרז בשיטת "מחיר למשתכן" בחמישה מגרשים (כ~25 דונם למגרש) במתחם כורדני בקרית מוצקין להקמת 110 דירות. למכרז הוגשו 51 הצעות. החברה תשלם סכום של כ~22 מיליון שקלים, הכוללים את עלויות הקרקע והפיתוח. נכון להיום שווקו בכורדני כ~1820 דירות בתוספת 1028 הדירות האחרונות ששווקו במסלול מחיר למשתכן. במתחם ייבנו 3500 דירות.

אלון עמרם (צילום: יח"צ)
בלי חסמים. אלון עמרם (צילום: יח"צ)

סמנכ"ל השיווק של חברת עמרם אברהם עדי גייר מסר, כי בימים הקרובים יחל תכנון הפרויקט ולהערכתו, ייבנו בו בניינים של חמש קומות עם תמהיל דירות מגוון, כאשר שטח ממוצע של דירה בפרויקט יעמוד על כ~120 מ"ר עם מרפסות שמש בשטח ממוצע של כ~10 מ"ר. מחירי הדירות _ כמיליון שקלים בממוצע.

הבעלים ומנכ"ל החברה, אלון עמרם: "אנו שמחים שתוכניות הממשלה, משרדי האוצר והשיכון קורמות עור וגידים. אנו מצפים שהפרויקט יקודם במסגרת המדיניות הממשלתית החדשה כמה שיותר מהר, ללא הצבת קשיים וביורוקרטיה מיותרת, מה שיאפשר לחברות הזוכות הליך תכנון ובנייה בהקדם האפשרי, זאת על מנת לאפשר לזכאים לרכוש ולגור בדירות בהקדם האפשרי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות