fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: מכבי מוצקין מחכה לקלנסווה

ביום ראשון תצא לדרך הליגה הארצית בכדורסל. מכבי מוצקין תארח את קלנסווה והיא לא שכחה את שני ההפסדים בעונה שעברה שבגללם היא לא עלתה לליגה הלאומית
מקווה שהשנה יהיה לנו סוף מתוק. אריאל ירון (צילום: אורי כהן מינץ)
מקווה שהשנה יהיה לנו סוף מתוק. אריאל ירון (צילום: אורי כהן מינץ)
מקווה שהשנה יהיה לנו סוף מתוק. אריאל ירון (צילום: אורי כהן מינץ)
מקווה שהשנה יהיה לנו סוף מתוק. אריאל ירון (צילום: אורי כהן מינץ)

על פי משחקי האימון מכבי קרית מוצקין מאותת על כוונותיה לעונה הקרובה. סגל השחקנים הטוב, שכולל ארבעה שחקנים בכירים ומנוסים, נוטע תקוות לעונה טובה, ומי יודע, אולי בעונה הזו מוצקין תצליח סוף סוף לעלות ליגה, אחרי שהייתה קרובה לכך בשנים האחרונות.

ההכנות של הקבוצה לליגה ומשחקי האימון הוכיחו כי הקבוצה מוכנה למשימה. ברביעי שעבר יצאה מוצקין למשחק חוץ נגד הפועל עמק יזרעאל וניצחה 90:95. ביום שני קיימה הקבוצה משחק אימון נוסף נגד מכבי חיפה עתודה וניצחה שוב 83:88. בני אלשיר, שחזר מפציעה בקרסול היה מצוין וקלע 28 נקודות באחוזים גבוהים.

הליגה הארצית תצא לדרך ביום ראשון הקרוב. הגרלת המשחקים זמנה למוצקין כבר במחזור הראשון את אחת המועמדות לעלייה לליגה הלאומית הפועל קלנסווה שסיימה את העונה שעברה במקום השני, לפני מכבי מוצקין, והייתה הקבוצה היחידה בליגה שניצחה את מוצקין פעמיים. למעשה בעיקר בגללה מוצקין לא עלתה בתום העונה שעברה לליגה הלאומית. הפעם מקווים במוצקין לפתיחה אחרת. המשחק יתקיים באולם הביתי החדש – אולם אבישי ויחל בשעה 19:00.

מאמן הקבוצה אריאל ירון: "יש לנו משחק נגד קבוצה טובה מאוד. אני קורא לקהל לבוא לעודד ולדחוף את הקבוצה. יש לנו העונה קבוצה טובה שתתמודד בצמרת. הליגה מאוד שוויונית, אין קבוצה מעל הליגה. אני מאמין שנהיה בצמרת, הקבוצה מתחברת ואני מקווה שנהפוך את המילים למעשים. בשנים האחרונות מוצקין הייתה בצמרת הליגה הארצית, אבל לא הצליחה לעלות ליגה, אני מקווה שהשנה יהיה לנו סוף מתוק".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית קרית מוצקין
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר קרית מוצקין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות