fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: יוסי שוורץ מתרחק ממוצקין

אילון ביהם מתקרב. נמרוד גנון ויגאל ניר חוזרים? כוכבי העונה שעברה לא סגרו
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)
יוסי שוורץ
מו"מ תקוע על רקע כספי. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)

המשא ומתן בין יוסי שוורץ, מאמנה של מכבי מוצקין בעונה שעברה, לבין הנהלת הקבוצה נתקע עקב פערים כספיים. שוורץ שמחזיק בהצעות נוספות מקבוצות שונות, ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה. מי שמתקרב מאוד להיות האיש על הקווים של מוצקין בעונה הבאה הוא אילון ביהם, שאימן את קרית אתא בליגת העל וירד איתה ללאומית ב-2009. ביהם אימן בשנתיים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי חיפה.

בכל הקשור לסגל השחקנים של מוצקין, השבוע סיכמו בקבוצה כל השחקנים הצעירים שימשיכו במוצקין גם בעונה הבאה. בין החותמים: עמית וויס, רון לווינזון ומאור עמר, שעשו התקדמות גדולה בעונה החולפת, וכפיר אסייג שעלה רשמית מהנוער לקבוצה הבוגרת. מי שיחזרו למוצקין הם גיא בר שלום, שחקן מחלקת הנוער ששיחק בעונה האחרונה באליצור נתניה, ואסף פתיה, שחוזר אחרי ששיחק בעונה החולפת בנוער של גליל עליון.

במוצקין גם החלו בשיחות לא רשמיות עם מועמדים לעונה הבאה, כשעל הכוונת נמצאים נמרוד גנון הותיק שאולי יחזור הביתה אחרי עונה אחת, שבה עלה עם מגדל העמק לליגה הלאומית, ויגאל ניר, ששיחק גם כן במוצקין לפני שתי עונות, והעונה שיחק בגליל עליון מהליגה הלאומית, עימה הגיע לפלייאוף העליון. לגבי שחקני המפתח של מוצקין בעונה בחולפת, לירן מורן, אסף רוטשטיין, רז מנשה, שקד שוהם ושלמה יאסו, עדיין לא ברור מי מהם ימשיך בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות