fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: החמישי של יוסי שוורץ

ניצחון חמישי רצוף, על כפר סבא/כוכב יאיר, הקפיץ את מוצקין למקום הרביעי בטבלת הליגה הארצית. עמית וויס קבר ארבע שלשות בתחילת המחצית השנייה וניצח את המשחק
ללו עמר
מפנטז על הליגה הלאומית. ללו עמר (צילום: נחום סגל)

משחק החוץ של מכבי מוצקין מול אליצור כוכב יאיר/כפר סבא, שהתקיים אתמול (ראשון), היה אמור להיות קרב קשה בין שתי קבוצות מרכז טבלה שיש להן פוטנציאל להיאבק בצמרת וכל אחת מהן רוצה לעשות את הצעד הנוסף הזה כלפי מעלה. מה שהיה אמור להיות קרב צמוד הפך עד מהרה למופע במעמד צד אחד בלבד של שחקני מוצקין, שביחד עם מאמנם הלא מנוצח יוסי שוורץ, רשמו ניצחון חמישי רצוף וכעת הם קבוצת צמרת לכל דבר.

ללו עמר
מפנטז על הליגה הלאומית. ללו עמר (צילום: נחום סגל)

מוצקין ניצחה בקלות את כוכב יאיר 60:83 במשחק שבו שחקני מוצקין היו טובים בכל פרמטר מהקבוצה הביתית שנראתה אומללה במחצית השנייה. אחרי הניצחון מוצקין טיפסה למקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 2:5, כשמעליה נמצאות הפועל קלנסווה והפועל מגדל העמק שטרם הפסידו העונה, והפועל עמק חפר, שכמו מוצקין, הפסידה פעמיים העונה אבל יש לה משחק עודף. את עמק חפר ומגדל העמק, מוצקין תפגוש שבוע אחרי שבוע בסוף החודש, אבל לפני כן מצפים לה עוד משחקים קשים. כבר ביום ראשון צפוי לה מבחן קשה מול מכבי רעננה. דווקא המארחים מכפר סבא פתחו מצוין, הם עלו ליתרון 2:11 אחרי פחות משתי דקות.

שחקני מוצקין החלו לשחק קבוצתי ועד סוף הרבע ביצעו מהפך בריצה של 3:16 וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 14:18. ברבע השני שתי הקבוצות המשיכו להיות צמודות, ולמחצית מוצקין ירדה ביתרון 30:35. הרבע השלישי נפתח בשואו טיים של עמית וויס, שחקן ספסל בדרך כלל, שעלה בתחילת הרבע והמטיר ארבע שלשות ברצף שהובילו את מוצקין לריצה של 0:12 וליתרון 30:47. בכך הוא הכריע למעשה את המשחק. המארחים שלא ידעו מאיפה וויס נחת עליהם, ניסו עוד לחזור למשחק, אבל ערב הגנתי מצוין של שקד שוהם ומאור עמר, השאירו את המקומיים על אש קטנה, ומוצקין סיימה את הרבע השלישי ביתרון 45:60. ברבע האחרון רז מנשה לקח על עצמו את משימת הגדלת היתרון של מוצקין, ועמד בה בהצלחה. לקראת סיום המשחק ההפרש עבר את 20 הנקודות לטובת מוצקין, ובדקות האחרונות חגגו שחקני הספסל של הקבוצה על המשטח.

"זה היה משחק לחימה יוצא מן הכלל שלנו", אמר בסיום יו"ר מוצקין ללו עמר: "מבחינתי ביום ראשון מול רעננה זה סוג של משחק עונה, שהוא גם הצהרת כוונות שלנו. אחריו מחכים לנו משחקים קשים מול קבוצות הצמרת, ואם נעבור אותם כמו שצריך, אנחנו נהיה חזק בתמונת העלייה. אני קורא לאוהדים שלנו לבוא בהמוניהם למשחק מול רעננה כי זו תהיה חגיגה של כדורסל ואנחנו צריכים אותם".

קלעו למוצקין: רז מנשה 18, שלמה יאסו 17, עמית וויס 12, אסף רוטשטיין 10, שקד שוהם 7, מאור עמר ולירן מורן 6 כל אחד, עומר טל 5, רועי אמור 2. המשחק מול רעננה ביום ראשון יתקיים באולם בגין, ויחל בשעה 19:30.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות