fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: מכבי תל אביב מגיעה להיכל גושן

מחכים למכבי ת"א. מכבי מוצקין (צילום: איסר רביץ)

מובילת טבלת ליגת העל בכדוריד מגיעה ביום שישי למוצקין והיא חוששת מאוד מהמפגש מול אחת הקבוצות הכי ביתיות בליגה. המשחק יחל בשעה 16:30 אחרי פגרה ארוכה, שנמשכה חודש ימים, חוזרת ביום שישי ליגת העל לפעילות ואיזו פתיחה מצפה לנו כבר במחזור הפתיחה של הסיבוב השני. מכבי קרית מוצקין, שסיימה את הסיבוב הראשון במקום החמישי, מארחת את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב (ביחד עם מכבי ראשון לציון), שהפסידה בכל הסיבוב הראשון נקודה אחת בלבד.

מחכים למכבי ת"א. מכבי מוצקין (צילום: איסר רביץ)

פגרת החורף באה למוצקין בזמן ואפשרה לזר הסרבי המצוין דושאן בוזוליאק להחלים מנקע חמור בקרסול. גם מצבו של הקיצוני ברק עמר, שסבל מאותה פציעה בדיוק, השתפר מאוד. שבוע אחרי משחק האולסטאר נראה כי הקבוצה מוכנה למשחק המסקרן מול מכבי תל אביב. מה שבטוח, לשחקנים יש המון מוטיבציה לקראת המשחק. במשחק האולסטאר השתתפו חמישה אנשי מוצקין, שלושת הזרים, בוזוליאק, איגור ראדוייביץ' ומירלם בצ'ירוביץ', ששיחקו בנבחרת הזרים, השוער המצוין אורן מאירוביץ' ששיחק בשורות נבחרת ישראל וגם מאמן הקבוצה, נדשקו מאטיץ', שזכה לכבוד להדריך את נבחרת הזרים במשחק. לכולם היו רגעים יפים במשחק המהנה, שהתנהל באווירה נהדרת ומאטיץ' זכה למחמאות על הדרך שבה ניהל את נבחרת הזרים.

מכבי תל אביב מגיעה בשישי להיכל גושן עם המון חששות. היא זוכרת עד כמה מוצקין הקשתה עליה במשחק שהתקיים בתל אביב בסיבוב הראשון, והיא יודעת שמכבי מוצקין היא קבוצה ביתית מאוד. כדי שתהיה הפתעה במשחק הקבוצה זקוקה לאוהדיה הנפלאים. בואו לעודד. המשחק יחל בשעה 16:30.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות