fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: מכבי קרית מוצקין הפסידה 34:25 למכבי ת"א

ללא ולדי קופמן ומור קמחי ששבר את אפו במהלך המשחק, מוצקין הפסידה בבית למוליכת הטבלה. לאחר עזיבתו של ישראל פישר מנסה הנהלת הקבוצה למלא את החלל. על הכוונת כוכב טכניון חיפה לשעבר נתן פיבס.
מועמד למוצקין. נתן פיבס (צילום: נחום סגל)
מועמד למוצקין. נתן פיבס (צילום: נחום סגל)

מכבי קרית מוצקין אירחה אתמול (שישי) באולם בגושן את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב ונחלה הפסד 34:25. מוצקין שיחקה ללא ולדי קופמן ונאלצה להיפרד גם ממור קמחי ששבר את אפו במהלך המשחק.

כבשו לקרית מוצקין: איגור ראדוייביץ' 8, מאור אפוטה 5, ולייקו מילוסביץ' 4, איתי גושן וטונדיי עבדול-ראשיד 3 כ"א, ברק עמר ואיגור נוסקוב 1 כ"א.

נתן פיבס, שכיכב בעונות הקודמות בקבוצת טכניון חיפה בליגה הארצית והליגה הלאומית בכדוריד, נמצא על הכוונת של מכבי קרית מוצקין. גם בעבר היו ניסיונות לצרף אותו לקבוצה ואולם כל זמן שהוא למד הוא העדיף לייצג את הטכניון.

פיבס, במקור תושב ערד, מתגורר בחיפה עם אשתו, שלומדת בטכניון. לא בטוח שהוא יסכים לשחק במוצקין, הוא יעדיף לבדוק קודם מה מעמדו בקבוצה, על מנת לא להגיע למצב שבו היה ישראל פישר, הסמל של מכבי מוצקין מתחילת המילניום.

כזכור מעמדו של פישר התערער מאוד בקיץ, לאחר ששכרו קוצץ, ואולם מה ששבר אותו היה היחס שקיבל העונה ממאמן הקבוצה נדשקו מאטיץ', שלא ספר אותו וכמעט לא שילב אותו במשחקים.

פישר התעמת עם המאמן ושני הצדדים החליטו לסיים את "הרומן" הממושך. ליתר דיוק אפשר לומר שהשחקן הוותיק ביותר של הקבוצה ששיחק כל כך הרבה שנים, ונתן את כל כולו לטובתה, נבעט החוצה.

מועמד למוצקין. נתן פיבס (צילום: נחום סגל)
מועמד למוצקין. נתן פיבס (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות