fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: מהפכה במכבי מוצקין

דושאן בוזליאק ומירלם בצ'ירוביץ' אאוט. איגור ראדוייביץ', טונדיי עבדול ראשיד, איתי גושן ומור קמחי אין. יתכן גם קפון ובלטיטר יחזרו. פיני לייבוביץ' חולם על גביע המדינה
ראשיד (14) וגושן מספר (25)
רכש משמעותי למוצקין. ראשיד (14) וגושן מספר (25) (צילום: איסר רביץ)
ראשיד (14) וגושן מספר (25)
רכש משמעותי למוצקין. ראשיד (14) וגושן מספר (25) (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין סיימה את העונה האחרונה בטעם של עוד. קבוצתו של נדשקו מאטיץ' הייתה קרובה מאי פעם להתברג, לראשונה בתולדות המועדון, בפיינל פור של ליגת העל, לאחר סדרה יוצאת מהכלל נגד בני הרצליה. עכשיו מתכננים בקבוצה מהפכה של ממש בתקווה להצליח במשימה בעונה הבאה ואולי אף מעבר לכך, לרוץ חזק בגביע המדינה. זה החלום הרטוב של היו"ר פיני לייבוביץ'.

נכון לעכשיו סגורים בקבוצה המאמן הסרבי נדשקו מאטיץ', שחתם לשתי עונות נוספות. גם הזר המונטנגרי איגור ראדוייביץ' חתום לעונה הבאה. מהסגל המקומי סגורים: ולדי קופמן, מאור אפוטה, ברק עמר, מור עמית, אריה אוחיון ושאר הצעירים. שוער הנבחרת אורן מאירוביץ' סיים חוזה והוא מנהל בימים אלה מו"מ עם הנהלת הקבוצה. יש קשיים בסגירת הסכם וכלל לא ברור אם מאירוביץ' ישחק בקבוצה בעונה הבאה. הנהלת מוצקין מקווה ומאמינה שבסוף הצדדים יגיעו להסכם. גם הוותיק ישראל פישר עדיין לא סגור לעונה הבאה אבל יש להניח שאיתו המו"מ יהיה קל יותר. אין ספק שפישר ימשיך לשחק במכבי מוצקין.

שני זרים חדשים מסרביה נמצאים על הכוונת של הקבוצה – פיבוט ומקשר. מאטיץ' ראה את השניים במשחקי סיום העונה בסרביה והתרשם מאוד. אחד מהם יוחתם בקבוצה, כמעט בוודאות. נכון להיום אין כוונה בקבוצה להחתים שלושה זרים, בגלל חוסר תקציב. כפי שנראה היום שני הסרבים ששיחקו במוצקין בעונה שעברה לא ימשיכו, המקשר דושאן בוזוליאק והפיבוט מירלם בצ'ירוביץ'.

מצד שני חמישה שחקנים ישראלים אמורים להצטרף לקבוצה בימים הקרובים. לאחרונה קיימה ההנהלה מו"מ מתקדם עם שחקן רמת השרון טונדיי עבדול ראשיד, ניגרי שהתחתן לאחרונה עם ישראלית ולפיכך הוא לא נחשב שחקן זר. עבדול ראשיד, שחגג אתמול את יום הולדתו ה~28, משחק בתפקיד מקשר שמאלי, גובהו 1.85 מ' והוא כבש בעונה שעברה שבעה שערים בממוצע למשחק בשורות רמת השרון. הוא בהחלט יהיה תוספת כוח משמעותית לקבוצה. אגב עבדול ראשיד מתגורר בחיפה ולכן הוא מעדיף לשחק במוצקין, קרוב למקום מגוריו. הצדדים עדיין לא חתמו על חוזה, אך גם השחקן וגם הקבוצה מעונינים בשידוך, לפיכך יש סיכוי שכבר בימים הקרובים ייסגר ההסכם.

שחקן נוסף ששיחק בעונה האחרונה ברמת השרון וחוזר למוצקין הוא הקפטן לשעבר של הקבוצה איתי גושן. הקיצוני מור קמחי ששיחק העונה בשורות מכבי הקרייתים סגר אף הוא עם הנהלת מוצקין ויחזור לשחק בשורותיה. קמחי הצטיין העונה בשורות הקרייתים והוביל אותה לעונה נוספת בליגה הלאומית, ללא משחקי מבחן ומאבקי תחתית.

עוד שחקן עבר של מוצקין, המקשר אלעד קפון עשוי לחזור לשחק בקבוצה. קפון שיחק העונה בבני הרצליה והוא מנהל מו"מ עם הנהלת מוצקין. נכון לכתיבת שורות אלה הצדדים לא הגיעו להסכם. שחקן ישראלי נוסף, שגדל במוצקין, הפיבוט מתן בלטיטר עשוי גם הוא לחזור לשחק בקבוצה. המהפכה הגדולה שמתחוללת בימים אלה בקבוצה עשויה בהחלט להקפיץ את מוצקין קדימה, גם בגלל איכות השחקנים המצטרפים, ובעיקר בגלל שסגל הקבוצה יגדל באופן משמעותי ויאפשר למאמן לבצע חילופים רבים, מבלי להעמיס יותר מדי על כוכבי הקבוצה.

השאלה העיקרית שנותרה פתוחה, מי יהיה הזר השני של הקבוצה, הפיבוט או המקשר שמאטיץ' רוצה לצרף לקבוצה? ואולי תהיה הפתעה, כמו בעונה שעברה והנהלת מוצקין תצליח לגייס את התקציב הנדרש למלא את מכסת הזרים בשלושה שחקנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות