fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: וליקו מילוסביץ' ימשיך לשחק במוצקין

הנהלת מכבי מוצקין ניהלה לאחרונה מו"מ מתקדם עם הפיבוט הזר והצדדים קרובים לסגירה. טונדיי עבדול ראשיד חזר לרמת השרון, אמי צ'וקוהאמיקה, אלעד קפון ונדב רובין מנהלים משא ומתן עם מוצקין
בעונה הבאה כבר לא חברים טובים. וליקו מילוסביץ' וטונדיי עבדול ראשיד צילום: אדריאן הרבשטיין
בעונה הבאה כבר לא חברים טובים. וליקו מילוסביץ' וטונדיי עבדול ראשיד צילום: אדריאן הרבשטיין

וליקו מילוסביץ', הזר הסרבי המצוין של מכבי קרית מוצקין כדוריד ימשיך לשחק בקבוצה גם בעונה הבאה. הנהלת הקבוצה שמה לה כמטרה ראשונה להחתים קודם את הפיבוט, שנקלט היטב בקבוצה בעונה שעברה והצטיין. רבים הדגישו כי וליקו הוא הפיבוט הזר הכי טוב ששיחק בארץ. בימים האחרונים התקדם המו"מ בין הצדדים ונראה כי בקרוב יסגרו כל הפרטים.

לעומתו המקשר המתאזרח, טונדיי עבודל ראשיד, חתם השבוע ברמת השרון, שממנה הוא הגיע למוצקין בעונה שעברה. טונדיי הגיע לארץ כשחקן זר ושיחק ברמת השרון משך חמש שנים, הוא היה שחקן מפתח בקבוצה. בעונה שעברה המעמד שלו השתנה, בעקבות נישואיו לישראלית, שמתגוררת בחיפה, ומשחקן זר הפך למתאזרח. בעקבות הגבלת מספר הזרים בליגה משלושה לשניים טונדיי הפך לשחקן מבוקש בשוק, אבל הוא העדיף לשחק במוצקין בגלל הקרבה לחיפה.

בעונה הבאה כבר לא חברים טובים. וליקו מילוסביץ' וטונדיי עבדול ראשיד  צילום: אדריאן הרבשטיין
בעונה הבאה כבר לא חברים טובים. וליקו מילוסביץ' וטונדיי עבדול ראשיד צילום: אדריאן הרבשטיין

טונדיי הוא שחקן חופשי, הנהלת מוצקין ניהלה איתו משא ומתן במטרה להחתיםאותו לעונה נוספת, ואולם השחקן הציב שלושה תנאים הזויים, והעסקה בין הצדדים נפלה. טונדיי דרש להוריד יום אימונים, מארבעה לשלושה, אבל מצד שני הוא דרש ששכרו ישודרג. את התנאי השלישי עדיף לא לציין, כי הוא היה מגוחך במיוחד. מה שברור את השכר והתנאים שרמת השרון הציעה לו מוצקין לא יכלה לתת.

בשבוע האחרון ניהלה הנהלת מוצקין משא ומתן עם המקשר הזר של רחובות, אמי צוקו האמיקה, ששיחק לפני שנתיים במכבי תל אביב. צ'וקוהאמיקה הוא שמאלי ומשחק כמקשר ימני. במקביל ניהלה מוצקין משא ומתן עם שחקן הקבוצה בעבר, המרכז אלעד קפון, ששיחק בשנים האחרונות בבני הרצליה. שחקן שלישי שנמצא במו"מ עם הנהלת מוצקין הוא נדב רובין, שחקן מכבי ראשון לציון, ששיחק בשורותיה בתפקיד פיבוט, אבל התפקיד הטבעי שלו הוא מקשר.

כפי שהדברים נראים עכשיו הזר המונטנגרי איגור ראדוייביץ', ששיחק במוצקין בשנתיים הקודמות, לא ימשיך לשחק בקבוצה. מצד שני הנהלת הקבוצה מאמינה שכל הישראלים ישחקו בשורותיה בעונה הבאה. חלקם סגורים בחוזים, האחרים קרוב לוודאי יחתמו גם הם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות