fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: הפגרה לא באה להם טוב

נס ציונה הגיעה ביום שלישי להיכל גושן למשחק השלמה והדהימה את המקומיים. הסיבה להפסד, פציעתו של דושאן בוזוליאק וספסל קצר
ברק עמר
ברק עמר (צילום: נחום סגל)

קבוצת א.כ. נס ציונה זכתה מתחילת העונה בליגת העל בכדוריד בשתי נקודות בלבד בשבעה משחקים. אתמול (שלישי) הכפילה נס ציונה את מאזנה במשחק השלמה בהיכל גושן כשגברה על מכבי מוצקין בתוצאה 26:27. סנסציה גדולה ויש סיבה. מכבי מוצקין משלמת את מחיר הספסל הקצר. למעשה יש לקבוצה שמונה שחקנים בכירים שהעומס מתחלק ביניהם ועוד שמונה שחקנים, כולם צעירים, שזוכים לדקות משחק מועטות, בעיקר בגרבג' טיים – כשהמשחקים מוכרעים מוקדם. במצב זה כששחקן אחד יוצא מהרוטציה והעומס נופל על שבעה שחקנים זו בעיה, כשמדובר בכוכב הקבוצה זה יותר מבעיה, זו קטסטרופה. זה מה שקרה למכבי מוצקין.

ברק עמר
כבש 7 נקודות. ברק עמר (צילום: נחום סגל)

בשבוע שעבר דיווחנו לכם על פציעתו של הזר המצוין, דושאן בוזוליאק, בקרסולו באימון הקבוצה לפני שבועיים. במוצקין קיוו שעד המשחק ביום שלישי הוא יוכל לחזור לשחק, אך התברר כי הפציעה חמורה ובזוליאק, שאומנם ישב על הספסל לבוש במדי הקבוצה, לא שיחק, למעשה הוא דידה על רגלו ולא ברור למה הוא התלבש.

במצב זה, ובעיקר בגלל הספסל הדליל, יחסי הכוחות בין הקבוצות שנטו מראש בצורה ברורה לביאליק השתנו לחלוטין, מה עוד שהקבוצה נסוגה לאחרונה מכושרה הטוב, בין השאר בגלל הפגרה הארוכה שנכפתה עליה בגלל דחיית שני משחקי ליגה.

המשחק נגד נס ציונה היה שקול לכל אורכו. פרט לפתיחה כשמוצקין הובילה 0:3 (נס ציונה השוותה מיד). שמונה דקות וארבעים שניות לסיום המשחק העלה הקיצוני ברק עמר את מוצקין ליתרון 19:22, בשלב זה היה נדמה שמוצקין שועטת לניצחון. אבל סדרת טעויות של שחקני מוצקין, שנבעו בין השאר מעייפות רבה (ולדי קופמן קרס), והחלטה של מאמן נס ציונה להחליף את השוער הראשון עם השוער השני שנתן הצגה, גרמו למהפך ובסיום נס ציונה ניצחה בתוצאה 26:27 וחגגה בהיכל כאילו זכתה בגביע המדינה.

כבשו למוצקין: ולדי קופמן וברק עמר (המצוינים) 7 כ"א, איגור ראדוייבץ' 5, מירלם באצ'רוביץ' וישראל פישר 3 כ"א ומאור אפוטה 3. היום (שישי) בשעה 16:30 תארח מוצקין את א.ס. סביון שמדורגת במקום התשיעי עם ארבע נקודות. שאלת השאלות היא האם בוזוליאק יהיה כשיר. כפי שהוא נראה ביום שלישי כלל לא בטוח.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות