fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: ברוך הבא קפטן אלון כהן

הכתבה הזו נכתבה לפני משחקה של מכבי מוצקין במחזור האחרון של הליגה הסדירה. מוצקין יצאה למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה – הפועל ראשון לציון, שהייתה חייבת להשיג לפחות נקודה אחת כדי לסיים את העונה במקום הראשון בליגת העל בכדוריד, לפני סדרות הפלייאוף. אתם יודעים את התוצאה, יש להניח שחניכיו של עידן מימון ניצחו. זה לא הימור פרוע.

עם זאת, מכבי מוצקין ראויה למחמאות רבות על ניצחונה הגדול בשישי שעבר על מ.כ. חולון בהיכל גושן 25:26, אחרי משחק שקול לכל אורכו. (14:14) בתום המחצית הראשונה.

אחרי שני הפסדים רצופים, האחרון נגד הפועל קרית אונו במשחק העונה שבוע קודם, ידעו חניכיו של נלה מאטיץ' שניצחון על חולון ירחיק אותם מהמקום האחרון, שממנו יורדים אוטומטית בתום משחקי הבית התחתון לליגה הלאומית. במשחק הביתי האחרון מוצקין התעלתה וגברה על נס ציונה ובקבוצה האמינו שאפשר לנצח גם קבוצה בכירה יותר, שנאבקת על מקומה בפלייאוף העליון. מוצקין עמדה במשימה בזכות משחק הקרבה יוצא מהכלל של כל השחקנים. כל מי ששיחק תרם את חלקו לניצחון החשוב.

אחרי מחצית שקולה שהסתיימה בשיווין 14, מוצקין גייסה כוחות ועלתה ליתרון של 4 שערים, אך רוקנה את שארית האנרגיה שלה. חולון ניצלה זאת וצמצמה את הפער ואז, עוד צרה, ברק עמר, שחקנה המצטיין של מוצקין נפצע ופונה מהמגרש ולא חזר עד לסופו.

yad 01
נתן הצגה גדולה. אלון כהן (צילום: רמי שמאלי כהן)

ההמשך נראה לא טוב, חולון הצליחה להשוות ושער הניצחון שלה ריחף באוויר, אבל שחקניו של מאטיץ' נראו נחושים יותר. פעולת הגנה מצוינת של מוצקין, דקה וחצי מהסוף, גרמה לחולון לאבד כדור, סלבישה לקמנוביץ' טס למעלה, קיבל כדור ומול השוער קבע את תוצאת המשחק. בדקה שנותרה לחמו השחקנים והותירו כל מה שעוד היה בהם על המגרש. חולון עשתה עוד כמה ניסיונות שנבלמו בהגנת ברזל ושריקת הסיום נתנה את האות לשמחה במגרש וביציעים.

על רקע משחק קבוצתי טוב מאוד, עם לחימה בלתי מתפשרת, בלטו ארבעה מעל כולם. ברק עמר הבקיע כמה שערים בזמנים קריטיים ויצר יש מאין. טאומיר דודר ריכז את המשחק מצוין וכשהקבוצה נתקעה, לקח על עצמו את תפקיד המבקיע ושחרר לחץ. סלבישה לקמנוביץ היה מצוין במשחק ההתקפה שלו ובמרבית שלבי המשחק סגר מצוין את הניגרי פיליפ קאלו, הענק של חולון, אך הבונוס של מוצקין היה במשחק זה הקפטן אלון כהן, שסגר מצוין את השער והגיע לכמעט 40% עצירות, הרבה מעל הממוצע במוצקין. כך היה עם הזריקה האחרונה של חולון, בו נראה הכדור כבר בדרך לשער השוויון, אך כהן בהתעלות של הרגע האחרון, בלם גם כדור זה.

הבקיעו למוצקין: סלבישה לקמנוביץ וברק עמר 7 כ"א, טאומיר דודר 5, סרגיי נוסקוב 3, טונדיי עבדול ראשיד 2, ניר חלימה 1 ומילאן פיליץ' 1.

בעקבות הניצחון עלתה מוצקין למקום העשירי, נקודה יותר מנס ציונה, שבמקום ה~11, ושש יותר מהפועל קרית אונו. אחרי המשחק האחרון יצאה הליגה לפגרה ובאמצע אפריל יתקיימו משחקי הפלייאוף העליון, בהשתתפות 8 הקבוצות הראשונות בליגה, ובמקביל יתקיימו משחקי הבית התחתון עם ארבע הקבוצות האחרונות. כל קבוצה תשחק שלושה משחקים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות