fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה ארצית: מוצקין הדהימה את רחובות 2

קבוצת הבת של מכבי מוצקין הבכירה גברה על מכבי רחובות 2 מהליגה הלאומית במשחק גביע
מכבי מוצקין 2
אחרי שהדהימו את רחובות מגיע להם להיכנס לעיתון. מכבי מוצקין 2 (צילום: מאור קורן)

עושה רושם שהעונה השנייה של קבוצת הבת של מכבי מוצקין כדוריד, שנקראת מכבי מוצקין 2, תהיה הרבה יותר מוצלחת מהעונה הקודמת. כזכור, בעונה שעברה החליטה הנהלת מכבי מוצקין להקים קבוצת בת שתשחק בליגה הארצית-הליגה השלישית, ותהווה עתודה לקבוצה הבכירה של המועדון שמשחקת בליגת העל.

יש לציין שהצעד הזה לא מצא חן בעיני חברי הנהלת הקרייתים שראו בהקמת קבוצה זו פגיעה קשה בקבוצתם. העונה הראשונה של הקבוצה לא הייתה משהו, בלשון המעטה. הקבוצה שהייתה מורכבת משחקנים צעירים וותיקים לא בלטה בליגה השלישית, אבל היא שמרה על מסגרת.

מכבי מוצקין 2
אחרי שהדהימו את רחובות מגיע להם תמונה. מכבי מוצקין 2 (צילום: מאור קורן)

העונה, לפחות על פי משחק הפתיחה, משחק גביע במסגרת משחקי גביע האיגוד לקבוצות הליגה הלאומית והליגה הארצית ע"ש ישראל ברנר, מוצקין תהיה טובה מזו שהייתה בעונה שעברה. חניכיו של המאמן רונן דיילס ארחו במוצאי שבת בהיכל גושן את מכבי רחובות 2 מהליגה הלאומית והדהימו כשניצחו 23:24, לאחר משחק שקול ומותח. בשורות מוצקין בלט השוער עידו מנדלברג.

בשלב הבא תפגוש מוצקין 2 את מכבי רעננה, עד לפני שנתיים קבוצת ליגת העל שצנחה מאז לליגה הארצית, אבל עדיין נחשבת פייבוריטית במשחק זה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות