fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש יו"ר למכבי מוצקין

לאחרונה עלה שמו של מועמד שלישי לתפקיד יו"ר מחלקת הכדורסל של מכבי מוצקין - משה גרוסמן. עושה רושם שהפעם זה סגור
עונת הישרדות קשה. משה גרוסמן (צילום: באדיבותו)
עונת הישרדות קשה. משה גרוסמן (צילום: באדיבותו)

מאז שהודיע ללו עמר על התפטרותו מתפקיד יו"ר מכבי מוצקין כדורסל התחולל מחול שדים סביב מינוי יו"ר חדש למועדון. תחילה התקבלה הודעה כי יוסי נחום, כדורסלן ומאמן בעבר, תושב קרית מוצקין, מונה לתפקיד. נחום הציב תנאי – קבלת שולחן נקי מחובות, בינתיים התחיל לעבוד והקים עמותה חדשה. העמותה אף מינתה מאמן, דודו זיסקינד, והחלה לשבת עם שחקנים, אך לא יכלה לסכם דברים ובטח לא לסגור חוזים כל זמן שלא התבצעה העברת הבעלות מהעמותה הקודמת לעמותה החדשה.

העברת הבעלות התעכבה כיוון שהחובות הכספיים שמגיעים לכ-340 אלף שקלים יצרו בעיה. בעוד הצדדים תקועים נכנס לתמונה איש העסקים, יוסי פטיה, שהסכים לקחת על עצמו את ניהול הקבוצה עם החובות. פטיה טען כי לא תהיה לו בעיה לחסל את החובות ולהוביל את המועדון קדימה. לטענתו הוא קיבל את האוקיי מעיריית קרית מוצקין, הוא עצמו חתם על מזכר הבנות והמתין להחלטה סופית לסגור את העניין בחתימת חוזה עם עורכי דין. ואולם העניין שוב התעכב.

עונת הישרדות קשה. משה גרוסמן (צילום: באדיבותו)
עונת הישרדות קשה. משה גרוסמן (צילום: באדיבותו)

לאחרונה נכנס אדם שלישי לתמונה, משה גרוסמן. בינתיים יוסי נחום לקח צעד אחורה: "האמת שכבר לא מעניין אותי. ניתקו מגע איתי לפני למעלה משלושה שבועות, אני לא יודע מה הולך. בהתחלה פנה אלי חיים צורי ואמר 'קח את הקבוצה, אני אדאג שתקבל אותה ללא חובות'. בשבוע שעבר פנה אלי משה גרוסמן ואמר שהוא רוצה לקחת את הקבוצה, עם החובות. אמרתי לו שזה כבר לו ספורט והודעתי שאני בחוץ. שיהיה לו בהצלחה, אני לא במשחק הזה".

משה גרוסמן (44) נשוי ואב ל-4, תושב קרית מוצקין מזה 21 שנה. הוא מנהל פרויקטים בחברת צים ספנות. "אני אוהב כדורסל והצטרפתי לעמותה שהקים יוסי נחום. הבטיחו לו כל מיני הבטחות, הדברים התפתחו והתגלגלו ובסוף החליטו שמי שייקח את תפקיד היו"ר ידאג לחסל גם את החובות. הציעו לי את התפקיד והחלטתי שהחובות יכוסו על חשבון תקציב המועדון לעונה הבאה, זה אומר שהמועדון ייכנס לתקופה קשה, בעיקר בשנה הראשונה, עונת הישרדות.

"אני בא בראש מורם ובא לשנים רבות כדי לשנות דברים, אפעל בדרך שאני מאמין בה. אני רץ למרחקים ארוכים ויש לי סבלנות ואני לא נרתע מקשיים. קיבלתי את ברכתו של ראש העיר חיים צורי, ביחד עם יוסי מרקוביץ'. ישבתי עם ללו עמר הוא שיתף פעולה, הסביר למי חייבים וכמה, והבטיח שיעזור בתחילת הדרך לסגור את הדברים. את דודו זיסקינד אני הבאתי לקבוצה והוא יאמן אותה. ברגע שהעניין שלי ייסגר סופית בחוזה מול העירייה נתחיל לפעול. אני מאמין שכבר בימים הקרובים העניין ייסגר סופית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות