fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זמן דורין

דורין יאני, בת 21 מקרית מוצקין, היא לא רק אחותה של הדוגמנית והשחקנית חן יאני. המוזיקאית הצעירה שהתקבלה לנבחרת "דה וויס" בטוחה שכמי שהתאהבה במוזיקה בגיל 14 היא עוד תכבוש את הבמות. גם בברלין
דורין יאני באודישן לדה וויס (צילום: טל גבעוני)
דורין יאני באודישן לדה וויס (צילום: טל גבעוני)

"אתה לא מבין איך אני מרגישה עכשיו. אין לי מילים", אמרה דורין יאני למנטור מוש בן ארי כשסיימה את השיר Wildest Moments. מאחורי הקלעים חיכו לה בני משפחה, אמה שושי ואחותה חן יאני, הדוגמנית, המוזיקאית והשחקנית. יאני, בת 21, מתגוררת בקרית מוצקין עם הוריה. היא מורגלת באור הזרקורים בעיקר בעקבות הקריירה של אחותה שהחלה לדגמן בגיל צעיר מאוד. אחר מכן הופיעה בסרטים ובשנה שעברה גילתה גם את כשרונה המוזיקלי והפכה לסולנית של להקת המחשפות המיתולוגית. חן ודורין כלל לא דומות, זר לא יידע כי הן אחיות.

קאוורים בגיל 16
יאני מספרת כי כבר בגיל 14 גילתה את היכולות הווקאליות שלה. "חברה שלי אמרה לי יום אחד בנחישות: 'דורין אנחנו חייבות ללמוד לנגן על גיטרה'", היא מספרת, "לאט לאט גיליתי שאני מצליחה לשיר. לא ידעתי איך אני שרה- טוב או לא, אז הייתי משמיעה את השירים לאחים שלי ולמשפחה והם היו מתקנים אותי או מלמדים אותי כל מיני דברים כדי שאשמע יותר טוב".

מפה הדרך כבר נסללה. יאני נרשמה ללימודי מוזיקה בקרית מוצקין. "נכנסתי לשיעור והמורה שאל אותי 'איך זה להגיע לשיעור ראשון על גיטרה ומה כבר הספקת?'. עניתי לו שהתחלתי לנגן לפני כמה חודשים באינטנסיביות ושכבר הצלחתי לכתוב שיר. התחלתי לנגן לו כולי מפוחדת, הוא פתאום חייך ויצא מהחדר. לא הבנתי מה קרה. אחרי כמה דקות הוא חזר עם המנהל של בית ספר למוזיקה ואמר לו: 'היא כוכבת'".

הכתבה המורחבת מחר "בהד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות