fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלחה לזיו קלאס: 75 אחוז מהפרויקט נמכר באירוע מכירות

כל דירות ארבעת החדרים ודירות הגן נמכרו. יואב זיו: "מבצע 100 אלף השקלים במתנה הוכיח את עצמו. הרוכשים כמהים לדירות משודרגות"
עדיין לא למכירה. הדירה לדוגמה בזיו קלאס (צילום: יח"צ)

קבוצת זיו ערכה לאחרונה אירוע השקה חגיגי בבניין C בפרויקט זיו קלאס במשכנות אמנים בקרית מוצקין ומדווחת, כי מכרה באירוע 75 אחוז מהדירות בבניין, בהן כל דירות ארבעת החדרים ודירות הגן.

פרויקט  זיו קלאס מוקם ברחוב אהוד מנור פינת יוסי בנאי, צמוד לפארקים המטופחים של השכונה וסמוך למרכזי החינוך, הקניות, התרבות והפנאי של קרית מוצקין. הפרויקט יכלול שלושה בניינים של 12-11 דירות, ובסך הכל 34 דירות ופנטהאוזים במפלס אחד על קומה שלמה. אכלוס הפרויקט בעוד כשנה.

קבוצת זיו יזמה קונספט חדשני בשיתוף פעולה עם חברות העיצוב והמיתוג הגדולות בארץ, ולפיכך, הרוכשים בפרויקט במסגרת התניות החברה במבצע, יקבלו הטבה משמעותית של 100 אלף שקלים בתווי רכישה לרשתות קלוס, זולה, סמגל אלקטריק, סוהו רהיטים וסמגל מטבחים. המבצע משך לקוחות מכל הקריות.  בפרויקט נותרו שלוש דירות של חמישה חדרים במחיר של החל מ-1.55 מיליון שקלים ופנטהאוז על קומה שלמה – החל מ-2.135 מיליון שקלים.

עדיין לא למכירה. הדירה לדוגמה בזיו קלאס (צילום: יח"צ)
עדיין לא למכירה. הדירה לדוגמה בזיו קלאס (צילום: יח"צ)

בקבוצת זיו מדווחים על ביקוש שיא לדירה לדוגמה שעוצבה על ידי מעצב-העל שמעון מלכין. בשלב זה החליטו בחברה שלא להוציא את הדירה למכירה, אך מסרו, כי בקרוב יעוצב הפנטהאוז כדירה לדוגמה בהשקעה ניכרת.

הבעלים של קבוצת זיו, יואב זיו: "מבצע 100 אלף השקלים במתנה נתן תשקיף אמיתי של מצב לשוק הנדל"ן בישראל. הרוכשים כמהים לדירות משודרגות ומעוצבות בפרויקט עם לוח זמנים מוקפד ואכלוס בתוך שנה. המבצע הצליח בצורה יוצאת מגדר הרגיל. הציבור מתחיל להתעורר מהבטחות תוכנית מחיר למשתכן ולא מעוניין להמתין לדירות בעוד ארבע או חמש שנים".

זיו חתום על פרויקטים נרחבים בקריות בשכונות הנחשבות ליוקרתיות: גבעת הרקפות, נווה גנים, סביוני ים ומשכנת אמנים. זיו יזם, הגה ובנה לראשונה בקריות מגדל עגול בסגנון מגדלי היוקרה בתל אביב. כעת, אומר זיו, כי ההעדפה בקריות היא של בנייני בוטיק על פני מגדלי מגורים מפוארים וגבוהים.

זיו: "בזיו קלאס יש שתי דירות בלבד בקומה ושלושה כיווני אוויר. אנחנו מציעים בניין עם מעט דיירים, ויש לכך הרבה יתרונות. הרוכשים היום עושים שיקול כלכלי גם מבחינת הוצאות כמו ועד בית ותחזוקה. הדיירים רוצים מרחב, שקט ואינטימיות, ובניין קטן עונה על הציפיות הללו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות