fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם יגיעו דובי קואלה מאוסטרליה לקרית מוצקין?

ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי, פנה לממשל באוסטרליה, לשגרירים הרלבנטים ולשר החוץ אביגדור ליברמן, במטרה למנוע את הרג דובי הקואלה באוסטרליה, כשהוא מציע להביא את חלקם לישראל ופרט לחי פארק שבמוצקין
בקרוב יחנוך גם את דובי הקואלה? החי-פארק (צילום: עיריית קרית מוצקין )
בקרוב יחנוך גם את דובי הקואלה? החי-פארק (צילום: עיריית קרית מוצקין )

האם בקרוב יגיעו דובים אקזוטיים לקריית מוצקין? ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, חס על דובי הקואלה: הוא פנה לממשל באוסטרליה, לשגריר אוסטרליה בישראל, לשגריר ישראל באוסטרליה ולשר החוץ אביגדור ליברמן, במטרה למנוע את הרג דובי הקואלה באוסטרליה ולהביא את חלקם לישראל  ובפרט לגן החיות, החי פארק, של קרית מוצקין.

במכתבו לנציגים השונים כתב צורי: "בימים האחרונים התפרסמה ידיעה בכלי תקשורת בעולם על המתה יזומה של כ-700 דובי קואלה וזאת בשל החשש כי הם גוועים ברעב. קראתי בצער רב את הידיעה על המתת הדובים ובמקביל פורסם כי השרה לאיכות הסביבה במדינה שבדרום מזרח אוסטרליה הכריזה כי בכוונתה לחפש דרכים 'הומניות' להתמודד עם עודף האוכלוסין של דובי הקואלה".

בקרוב יחנוך גם את דובי הקואלה? החי-פארק (צילום: עיריית קרית מוצקין )
החי-פארק (צילום: עיריית קרית מוצקין )

"כראש עיר, אשר בתחום עירו גן חיות גדול, הוא החי פארק, אבקש להציע את הסיוע המיידי של גן החיות שלנו לקליטת דובי קואלה ובכך למנוע את מותם הצפוי. ה'חי פארק' בקריית מוצקין הוא מגני החיות היפים והאיכותיים בישראל ובו מגוון רב של חיות".

"צוות החי פארק מיומן בטיפול בכלל החיות, מפילים, ג'ירפות, קופי אדם, פינגווינים, קנגרו, אליגטורים ועוד ועוד. באפשרותנו להקים מתחם עבור דובי הקואלה ולדאוג להם לחיים איכותיים, בריאים ונוחים, בסביבת מחייה מזמינה ומפנקת. אודה לטיפולכם המהיר בבקשתי וזאת על מנת להציל את דובי הקואלה ולהעבירם לגן חיות מסודר וזמין".

במכתבו לשר החוץ אביגדור ליברמן, ביקש צורי לקדם את בקשתו ולהסתייע בשר מול הממשל באוסטרליה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות