fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארז פפו מצטרף לצוות המקצועי של מכבי מוצקין כדוריד

גדול שחקני מכבי קרית מוצקין בכל הזמנים יתגבר את הצד המקצועי של המועדון, במטרה לעזור לקבוצת הבוגרים לשרוד בליגת העל. מוצקין נכנסת היום לחודש הכי קריטי העונה

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין שאבה עידוד רב ממשחק הליגה האחרון נגד א.ס. רמת השרון, שהתקיים בשישי שעבר בהיכל גושן. אומנם מוצקין נוצחה בסיום בתוצאה 33:30, אבל אחרי מחצית ראשונה גרועה, במהלכה הובילה רמת השרון בהפרש גדול, כולל בסיום המחצית 20:12, הפגינו חניכיו של מילאן סטאניץ' יכולת גבוהה במחצית השנייה. למעשה מוצקין ניצחה במחצית השנייה בתוצאה 13:18, וחשוב להדגיש כי היא שיחקה בהרכב חסר בשל חסרונם של הזר הפצוע ננאנד מנדיץ' והקיצוני מאור הפוטה, שנעדר בשבועות האחרונים, גם כן בגלל פציעה.

בהעדרם של השניים מלך השערים אלכס בושיץ' נתן מנה גבוהה של שערים – 12, בעוד המתאזרח טונדיי עבדול ראשיד היה בינוני מאוד. לעומתו ליאב משה הצטיין עם 7 שערים, גם הפיבוט מתן בלטיטר סיפק מנה יפה של שערים. בסך הכל כבשו הישראלים 14 שערים. כבשו למוצקין: בושיץ' 12, משה 7, בלטיטר ועבדול ראשיד 4 כ"א, סרגיי נוסקוב 2 ואריה אוחיון 1.

yad 02
נרתם לעזור. ארז פפו (צילום: איסר רביץ)

הנהלת הקבוצה החליטה השבוע לצרף לצוות המקצועי את ארז פפו, גדול שחקני המועדון בכל הזמנים ומאמן עבר של הקבוצה. סוג של צו 8, במטרה לעזור לקבוצה במצב הקשה שבו היא נמצאת. התפקיד שלו לא הוגדר, אפשר להגיד עוזר מאמן, יועץ למאמן, כל דבר שיכול לעזור לקבוצה.

החל ממחר (שישי) נכנסת מוצקין לחודש קריטי במיוחד במהלכו תקיים ארבעה משחקים, כולם נגד קבוצות החלק התחתון של הטבלה. בכולם, באופן תאורטי היא יכולה להשיג נקודה, או שתיים, בעיקר בבית מול חולון והפועל רמת גן. המשחק הראשון יתקיים היום ברחובות (מנדיץ' והפוטה אמורים לחזור לשחק). בשבוע הבא תגיע להיכל גושן מ.כ. חולון. אחרי שבוע תצא מוצקין למשחק מול אס"א תל אביב. המשחק האחרון של הליגה הסדירה יהיה בבית נגד הפועל רמת גן, היריבה היחידה שנותרה במאבק על הירידה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות